Powered By Blogger

torsdag 10 maj 2012

Hopp :)

Liket lever om än i något darrig form. Men, jag står upprätt, har tagit på mig "riktiga" kläder och har tom tvingat ut mig på en kortare promenix för att få skickat iväg en hel del paket så nu är det gjort. Fick även köpt lite riktig mat. Har återigen levt på havregrynsgröt och Allbran så risken finns att jag drabbas av skörbjugg eller nåt om jag inte får i mig lite ordentlig föda.

Dagens stass består består av Praire strap dress i dark powder som jag haft till salu ett tag men som jag nu har bestämt mig för att den ska stanna (tror jag). Gillar den riktigt mycket kom jag på :) Till har jag Long frill cardigan och Pleasejeans. På fötterna mina Hunters.

Lite huvudlös idag så ni slipper se mitt snoriga face :)



Håller ju på och leker med camera+ olika ramar och effekter. Den här ramen heter Vignett och är super bra på att dölja sladdar till diverse tv-spel och annat som jämt ligger på golvet och dräller. Lyckades nästan få bort tejpmaskinen med och ansiktet. Himla bra! Fokus på dagens stass It is :)

Ha en fin dag!
Kramar!



4 kommentarer:

  1. Finns det liv finns det hopp. Hoppas du får bli frisk snart, och luft är så skönt att få när man varit inne ett tag.
    Kramar från kontoret
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så är det :) Och det var så skönt att komma ut trots att det regnade. Ha det gott! Kramar <3

      Radera
  2. Svar
    1. Tack :)) Fick en avi alldeles nyss så det får nog bli en promenix till :) Kram

      Radera