Powered By Blogger

fredag 11 maj 2012

Dagens

Nu ska jag strax bege mig iväg på en kort runda och samtidigt passa på att hämta lite fler paket :) En rejäl latte ska jag snoka upp någonstans också, det var ett bra tag sedan.

Och här är dagens stass:
Pointelle short cardigan, Hunkydory tunika, Rib jersey tank och Pleasejeans. Hunter på fötterna.




Så vackert mönster på koftan.


Jag har storlek 3 på denna som är liten i storlek (tycker jag).

Fortfarande lite yr i mössan och lite darrig i benen som en Bambi på hal is. Medicinen verkar hjälpa iaf. Men det är en konstig känsla i kroppen när antibiotikan slåss mot bacillerna, lite vingligt på något sätt.

Så... Då hasar jag väl iväg då!

På återseende med lite paketvisning om ni vill :)

Kramar!


6 kommentarer:

  1. Vilken cool moppestass. Och kul med paket, kanske jag till och med vet vad det är i ett av dem... Hoppas du blir nöjd med dej... Kram fina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Fast det blev promenadstass :))Oh yes! Supernöjd blev jag :))) Kram på dig fining!

      Radera
  2. Jättesnyggt! Hoppas nu antibiotikan vinner med en gång! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :) Trivdes bra i den :) Det går åt rätt håll känner jag. Kram

      Radera
  3. Klart du måste visa paketinehållen :) Gå försiktigt oc krya på dig!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes :) Alldeles strax :)) Det blev en kort promenix och en god latte :) Tack så mycket! Kram

      Radera