Powered By Blogger

fredag 4 maj 2012

Akuttandläkartid och fredagsmys

Bet sönder en tand i veckan och försökte förtränga det hela. Men idag pulserade det i tanden och jag smakade bäver i munnen så det fanns ingen återvändo. Tur i oturen så har jag min tandläkare i huset så det var bara att sätta sig ner och vänta, läsa senaste skvallret för att till sist bli omhändertagen och få ett provisoriskt "plåster" på tanden. Himla bra! Och himla dyrt kommer det bli innan det är klart...

Men... Det är fredag så jag passade på att njuta av lite pasta med nyriven parmesan och ett glas gott rött. Strax är det dags för jordgubbarna :) som jag redan tjuvstartat på :)


Ha en fin kväll! Nu ska jag återgå till jordgubbarna :)
Kramar!



7 kommentarer:

  1. Gjorde ju detsamma nyligen och det är så trista pengar =(
    Men skönt att ha hjälpen så nära.

    Ja snart är det jordgubbsdags! Jag hittade en planta som blommar idag i landet.

    SvaraRadera
  2. Jättetrista pengar :( Härligt att ha egna plantor :) Finns inget godare än att äta sina egenodlade! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja fy vad det är dyrt att ha tänder, skittrist tycker jag. Kan man klara sig utan tro? ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja just nu känns det som hela huvudet ska explodera.. Får hoppas de får ordning på detta. Kram

      Radera
  4. Fy för tandvärk och tandläkare:( Hoppas dom löser det snabbt åt dig. Gott med jordgubbar:) Kram

    SvaraRadera
  5. Ja urk! Men de var justa och och gjorde en provisorisk lagning idag. Får hoppas den håller till nästa tid. Jordgubbarna var smaskens :) Kram

    SvaraRadera
  6. Uschia. Hoppas det går lätt nästa gång hos tandis.
    kramar
    <3

    SvaraRadera