Powered By Blogger

torsdag 24 maj 2012

Dagen so far

Jag gillar det här kontinentala livet jag lever just nu, trots sviktande hälsa. Men får ju göra det bästa av situationen. Tog en promenix in till stan, skulle hämta ett par sandaler som äntligen hade kommit i rätt storlek. Var uppe med tuppen idag, därför kom jag iväg tidigt och var på Da Matteo redan vid tio-tiden :) Och det är så underbart att sitta i solen och äta god lattefrukost med god surdegsfralla till. Lite folk och gråsparvar runt omkring. Det är livskvalité banne mig!

Sunkissed :)


Mumsig frukost.


Dagens stass! Lite tantvarning på den kjollängden och ballerina men, 1. Jag har ingen annan trots att jag letat över hela stan snart! Grrr... 2. Jag var tvungen att ha skor som går att promenera långt i utan att få skoskav så nu vet ni det :) Har glömt vad kjolen heter men det är en Molly, Forsome tank och Timeout wrap.


Och här är målet för min promenad idag, Sköna sandaler från Minnetonka. Är jättenöjd (än så länge iaf :)).


Ja badet igår eller om det var grillningen i solen, har tyvärr gjort mig sämre igen... :( Men jag ska ta det lugnt idag (vilket är väldigt svårt när solen skiner) och hoppas på att det vänder igen. Inköp av jordgubbar skall fixas också. Har fått en bautablåsa i munnen så jag kan inte prata ordentligt. Lite pinsamt att slöddra mitt på blanka förmiddagen. Men lite jordgubbar och glass ska nog råda bot på det :)

Ha en fin dag!
Kramar!





14 kommentarer:

  1. Jordgubbar råder bot på det mesta ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp :) Nu är magen full av dem :)) Kram

      Radera
  2. Tantvarning??! Fattar du hur snygg och definitivt o-tantig du är eller? =) Kram!

    SvaraRadera
  3. Haha.. Tack så mycket! Det värmer gott i tantsjälen att höra :) Kram!

    SvaraRadera
  4. Ser ju lovely ut och jag gillar ditt nagellack! Måste fixa visningsbara fötter i helgen :)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Det är Chanel boyblue. Mina fötter skulle också behöva sig en omgång! Kramar

      Radera
  5. Absolut ingen tantvarning, du är jättefin! Hoppas det går bra med gubbarna trots blåsan i munnen.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var skönt att höra :) Jo gubbarna gick ner men blåsorna har blivit fler :( Får botas med ännu fler gubbar :) Kram

      Radera
  6. Supersnyggaste outfiten ju!!!
    tantvarning kan du glömma. Det är när man stannar betänksamt innan man kliver på en rulltrappa. :-D
    Kramis!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :))) Hahaha det har jag inte gjort än i alla fall :)) Kramar!

      Radera
  7. Fin frukost! Och inte tant, bara skitsnygg! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den var inte dum :) Tack :)) Kramar!

      Radera
  8. Hi hi ingen tantvarning alls!
    Här ska vi snart ha student och jag börjar fatta att jag ligger efter i planeringen. Jag ser inte alls så avkopplad ut som du gör utan mer som en rasande furie :)
    Ta det lugnt nu så du kan bli av med dina infektioner till sommaren.
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :)) Lycka till med studenten! Det jobbet hade jag förra året så jag förstår och du är superstressad. Ska försöka :) Idag var var jag och doppade mig igen. Men hoppsde över dyket denna gång :)) Kram

      Radera