Powered By Blogger

onsdag 2 maj 2012

Onsdag

Tvi och bläk säger jag bara för en massa saker men främst för mäklare som tar en jäkla massa betalt och inte gör sitt jobb ordenligt! Grrrr och morr!

Det ingår i mäklararvodet att hjälpa till med deklarationen, jo tjena säger jag. Nu har jag harvat med K5 blanketten halva dagen så nu ger jag upp för en stund och går ut i det vackra vädret. Lite frisk luft kommer sitta fint. Och en jättelatte extra allt!

Dagens stass:

Fina toppen som jag glömt vad den heter, halsband Icon och Pandora, Jeans Ra-Re, Dieselconverse och Maria Tallchief.



Ha en fin dag!
Kramar!


3 kommentarer:

  1. Hej!
    Har all förståelse för ditt tvi och bläk och att du drar ut i stället. Snygg är du i alla fall.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Tack gulliga :) Har fått sådan huvudvärk av allt tragglande så nu är det mörklagt rum som gäller :/ Kram

    SvaraRadera
  3. Deklaration är ett gissel och ett supertrist måste. Tur man har det ganska lätt :)

    Superfin är du idag i din outfit och jag hoppas du fått till deklarationen till slut
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera