Powered By Blogger

måndag 7 maj 2012

Dagens stass

Är på väg ut på dagliga promenixen och det ska bli jätteskönt för inatt var det en sådan där sömnlös natt så det får bli en lång promenad idag.

Dagens stass blev en tunika från Hunkydory, Maria Tallchief, vita Pleasejeans och "converse" från Diesel. Brallorna har jag köpt av fina Josanne som så mycket annat den senaste tiden :)
 


Lite konstiga bilder blev det :)) 

Och för er som gillar Hunkydory kan jag tipsa om att de öppnast en svensk webbutik som har mycket fint. Klicka här på HUNKYDORY så kommer du dit.

Ha en härlig dag!
Kramar!



8 kommentarer:

  1. Usch för sömnlösa nätter! Ett problem som är svårt bli av med verkar det som.. Jag vet hur det är tyvärr men hjälper ju knappast dig!
    En skön morgonpromenad brukar få hjärnan vakna till liv något sådär trots allt.
    Hunkydory har jag smygit över till mer o mer, så det är lite roligt o se att fler hos er är där.
    Själv har fallit o slagit mig ganska rejält, så kan inte ta mig ut i vackra vädret, suck! Gör skäl för mitt namn, virrpanna i egen hög person!
    Ha en fin promenad!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä det är inget kul :/ Men nu har jag gått en lång skön promenad i alla fall. Har gillat Hunkydorys kläder länge. Tycker om att mixa Hunkydorys rena med Odd Mollys vilda :) och ibland bara bryta helt.
      Jobbigt att du har ramlat! Hoppas du blir bra snart.
      Kram och ha en fin dag!

      Radera
  2. Visst är det helt lovely att kunna köpa och sälja av/till varandra via bloggen :) Några av mina bästa köp har varit just såna!
    Kram och hoppas du får sova i natt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju superduper :) Har tagit en lång underbar promenix nu. Hittade en ny vacker väg i slottsskogen :) Trodde jag kunde alla vägar där.. Kram

      Radera
  3. Vad härligt med promenad, men trist med sömnlöshet. Hoppas du sover bättre i natt! Bara en liten hälsning från New York! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heeeej! Vad roligt att få höra ifrån dig :) Hoppas du har det bra i The big apple! Jag gick en lång skön promenad så inatt får jag nog sova. Kramar

      Radera
  4. Jo, precis så har jag ju gjort från dag ett med Mollysar! Dom kommer mer till sin rätt då tycker jag.. Fast just Hunkydorysarna som jag från början bara "hade några stycken" du vet, fniss. Är *host* ganska många numer, precis som några andra väl utvalda märken (som alla fannns hos mig långt innan Mollyperioden "slog till"). Skäms på mig men vad gör det om hundra år,haha..
    Skönt du fick en stärkande promenad!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blir en fin brytning. Haha ja de smyger sig in :)) Och de har jag inte sålt vidare (tror jag) :)) Jag retade mig ett ett tag på att jag nödvändigtvis skulle falla för ett dyrt märke till!! Branting är ett annat. Men jag faller lika mycket för kvalitet som design så det är nog därför :)

      Promenaden var jätteskön! Nu har jag bäddat ner mig en stund, det var så kallt ute. Kramar

      Radera