Powered By Blogger

måndag 7 maj 2012

Tittut

 Grizzly kikar ut genom sonens takfönster :) Han brukar sitta  i loftsängen och kika ner på mig när jag ligger och läser :)
.
 
Tittar bara in för att säga hej och för att ge er ett streckläsarboktips! Efter min tvåtimmarspromenix har jag legat invirad i täcket och bara läst. Och det tänker jag fortsätta med, bara knappt häften kvar nu :)

En kriminalare som utspelar sig i norrländsk miljö av Åsa Larsson "Till offer åt Molok" en riktig bladvändare.


Ha en fin kväll!
Jag kommer med all säkerhet vara frånvarande här ikväll, spänningen är oliiiidlig!
Kramar!



10 kommentarer:

  1. Låter härligt - långpromenad och sedan bokläsning!! Jag har preicis lyssnat klart på den där boken (som Åsa L själv talat in), håller med om att den är riktigt bra. Jag ska inte avslöja något....:-) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var nog det som behövdes just nu. Åhhh den är så spännande! Kan inte sluuuuta!! Kram

      Radera
  2. Klart han måste ha koll :) tack för boktips - jag ska ju ladda upp med 15 stycken innan jag åker till Mallis!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. Han har dunderkoll där uppe :) Ja denna måste du ha med dig. Perfekt semesterbok! Vad härligt att åka iväg till värmen :) Kram

      Radera
  3. Hm undrar om du fick en felmärkt? Jag har min vanliga 1 och den sitter perfekt.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den var jättestor på mig! Fick dra upp den över magen och så hängde den som en säck :/ Blev så besviken. Och orkar inte hålla på att skicka efter en ny i fall den första var felmärkt, då blir det ju ett himla meck. Får se om jag får möjlighet att prov ngn gång. Kram

      Radera
  4. Tack för boktipset, behövs till sommaren då jag tänker ligga på stranden och sträckläsa :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja denna blir perfekt på stranden :) Åh vd det låter härligt! Längtar efter värmen. Kram

      Radera
  5. Tack för tipset! Ska jag ha i åtanke när jag gör raid bland pocketarna i sommar:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Denna var nyinkommen så den hittar di inte bland pocketarna men jag har läst annat av henne som också är bra så de rekommenderas! Kram

      Radera