Powered By Blogger

torsdag 24 maj 2012

Peace och rabatt tips

Till och med när jag åker och badar lyckas jag med konststycket att shoppa :) Detta halsband från Icon, kastade sig runt min hals och där fick det stanna :)

Att jag lyckades med detta beror på att jag lämnade tillbaka ännu en misslyckad klänning (pust och stånk och onk) på vägen och blev med halsband i stället!

Älskar Icons halsband och armband!



Och så vill jag tipsa om MINZO som har morsdagerbjudande!

20% från idag (torsdag) till på lördag!

Rabattkoden är: morsdag12 om man handlar i webbutiken. Rabatten gäller även i den fysiska butiken som har extra lång uppettid idag till kl. 20.00.

Passa på att fynda! De har massor med fint!

Ha en fin dag!
Kramar!






2 kommentarer:

  1. Älskar också Icon halsbandem, de passar så bra nu på sommaren också! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Visst är de fina!hade de inte varit så dyra hade jag köpt hur många som helst :) Men de är så fina, välgjorda och fina material så jag tycker faktiskt de är värda sitt pris. Kram

    SvaraRadera