Powered By Blogger

onsdag 30 maj 2012

Dagens stass och lite sommarfeelings

Ja jag paltade på mig ganska rejält idag. Skulle ut och göra lite ärenden och tog vägen förbi det lokala fiket som har en stor uteservering med soffor i solen. Och det var så varmt och skönt där. Skalade av mig plagg efter plagg, tog av mig skorna och lade upp fötterna i den sköna soffan, wow vad oväntat härligt det blev, bara så där!

Praire strap dress, Gimlet blouse och jeans från Ra-Re.



Har återupptäckt min lila jeansjacka som jag haft sedan urminnes tider :)


En liten hissbild också för att visa min fina sjal från Ra-Re.


Jag tog inga bilder på fiket, tänker att ni kanske är trötta på mina fikabilder :P


Ha en fin eftermiddag!
Kramar!



6 kommentarer:

  1. Snyggt! Fikabilder tröttnar man aldrig på:) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja men då bombar jag er med lite fler då :D Kram

      Radera
  2. Jag blir heller inte trött på fikabilder!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Superduper :) Då kör jag vidare :) Tar mig en sväng till Möllers tror jag och hoppas på en latte med hund i eller kanske kan jag be om en katt :D Kram

      Radera
  3. Jag gillar dina fikabilder, så kör på du:) Fin dagens, jag gillar din lila jeansjacka.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad bra :D Då blir det nog några fler sådana :) Tack :) Jag med, blev jätteglad när den "dök upp"! Ktam

    SvaraRadera