Powered By Blogger

tisdag 15 maj 2012

Tänka positivt

Idag var det meningen att jag skulle åka tåg tillsammans med dotter och få träffa en fin Ros som jag sett fram emot att träffa. Men i vanlig ordning sätter min taskiga hälsa stopp för det.

Tur att jag i grunden är en positiv f*n som inte ger upp i första taget!


Något komiskt mitt i allt elände är "min" stackars bikinileverantör från DHL (ja han vet inte om att det är bikinisar han levererar). Paketen levereras till dörren och jag har varit i olika grader av förfall när han har kommit. I dag var det tredje och sista gången förhoppningsvis. Att det blivit så många gånger beror på att jag skickat efter olika storlekar. Första gången hade jag hög feber och var helt groggy och visste inte ens var jag skulle skriva under. Andra gången stod jag i duschen och fick virat in mig i första bästa filt. Och sista gången som idag, var det med sovfrillan Allan, fast nu visste jag hur apparaten fungerade iaf. Måste ändå beundra honom för hans stoneface :))

Väntar faktiskt in lite fler paket idag :) Lite paket piggar alltid upp :))

Ha en fin dag!
Kramar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar