Powered By Blogger

torsdag 10 maj 2012

Nu ramlar det in...

...en himla massa paket från alla bloppisar som jag har ramlat in på senaste tiden :D Först ut (som jag visar här) är Underbara Taradiddle i rött med rosa fjärilar. Så fin och jag älskar passformen på dessa (har en grå också) Men. Jag och rött, jag vet inte... Har funderingar på att swappa den med en i powder. Eller i royal så klart men det tror jag inte att jag lyckas med :))

Här är den i alla fall snabbt provad med mysstassen under :)
 Taradiddle dree butterfly i dark red, stl. 3.




Fler finingar är på ingående, en fin har kommit som är för liten så det blir nog en Bloppis/Swappis till helgen :)

Ha det gott!
Kramar!


14 kommentarer:

  1. Du är verkligen jättefin i den, men man måste trivas också. Hoppas det blir rätt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja det är ju det... Får fundera lite. Kram

      Radera
  2. Ah denna underbara klänning. Försök swappa om du inte är 100 nöjd med färgen tycker jag som själv har alla utom just röd hehe
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är ljuvlig! En i powder had passat bättre in i min beiga period :)) Lyckos dig som har alla, nästan :) Kram

      Radera
  3. Vackra klänningen! Önskar att jag hade den i rött oxå eftersom att det är favvofärgen. Kul att du mår bättre och det var en himla snygg kombo du fick till i förra inlägget. Behåll den pärlan!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är underbar! Du hade varit superfin i den här röda :) Tack så mycket :) Det blir nog så :) Kram

      Radera
  4. Hej!

    Den är ljuvlig på dig, men som andra skriver så ska det kännas rätt.
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  5. Tack :) Ja jag får prova den ordentligt, utan mysbyxor under :)) Kram

    SvaraRadera
  6. Oh vad roligt när det ramlar in paket:) Jag tycker du är snygg i den röda, men det ska kännas bra med.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är julafton varje dag :) Tack:) Hmm ja det är ju det... Kram

      Radera
  7. Jag har också denna vackra, men jag gillar rött, cerise och sånt.
    Min ska få premiär på systersonens studentfest tänkte jag.
    Man ska trivas dock och det borde finnas många som letar efter den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den kommer bli jättefin till student festen! Jag vet inte hur jag ska kombinera den med. Till den grå funkar det bra med jeans men vad har man till den röda? Kram

      Radera