Powered By Blogger

onsdag 2 maj 2012

Swappa CC-jacket?

Ann-Sofie vill swappa sin snygga cc-jacket stl. 2 till en 1:a! Någon som är intresserad?




Här kommer Ann-Sofies beskrivning:

Jag har endast använt den vid 2 korta tillfällen, så den är i nyskick. Tagsen finns kvar. Vill endast byta den då den känns lite för stor på mig, och då blir det inte av att jag använder den, vilket är synd. Har den powder färgade i stl.1 och den sitter bättre än denna i stl.2. Så om det finns någon som skulle kunna tänka sig att byta sin svart 1:a mot min 2:a så får ni jätte gärna höra av er. Den behöver inte vara helt ny, men i likvärdigt skick som min är, gärna.
Maila mig isånt fall på annsofielfving@hotmail.com

 Maila henne om ni är intresserade och har frågor om jackan!

Ha en fin dag!
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar