Powered By Blogger

onsdag 9 maj 2012

Hupp

Ja här ligger jag och är rastlös men mest i hjärnan, kroppen är fortfarande sjuk. Men nu har jag fått medicin så får hoppas detta sjuktillstånd är över snart. Och vad pysslar jag med när jag ligger här i årets velourbrallor? Jo, jag läser och läser (är inne på min tredje bok nu) och surfar och surfar och är stammis på alla Bloppisar i Mollywood och på fejjan med! Nä, Nu får det vara bra med det, börjar bli kris på galgar igen ;P


Och när jag är inne på paket så vill jag bara säga till er som väntar på paket att jag skickar dem imorgon. Har varit för dålig för att gå iväg med dem, ber om ursäkt för dröjsmålet.

Ha det gott!
Kramar!

8 kommentarer:

  1. Har ni Axelssons i Götet? De säljer galgar - 10:- för en bunt på 5 tror jag :)
    Kryapådigkram

    SvaraRadera
  2. Wow det var billigt! Det finns ett ställe här i närheten som säljer allt möjligt billigt. Får kolla där, för med det här bloppisshoppande tempot lär det behövas :)) Tack så mycket :) Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du snart känner dig bättre, så tråkigt att vara sjuk. Ska bli spännande att se vad du har bloppisshoppat:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas jag med och det gör jag nog snart hoppas jag :)) Ja några finingar kommer snart landa här :)) Visar efter hand. Kram

      Radera
  4. Krya på dig! Kram!!! /Sanna

    SvaraRadera
  5. Krya på dig! Hoppas du känner dig bättre snart! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Det går åt rätt håll :) Kram

      Radera