Powered By Blogger

lördag 30 juni 2012

Lördagens stass

Ja just nu är jag inne på min tredje stass. Från PW-stassen till stadpromenadstassen och nu mysstassen :) Och den lär vara på till det är dags för pyjamasen.

Efter att ha varit på G sedan tidig morgon, har jag nu rasat ihop i sängen. Här finns inga mellanlägen :)) Men det är skön trötthet, den som kommer av motion. Tog en liten tur till stan också och då var det soligt och fint så det känns som jag fångat det bästa av den här dagen.

Och här är promenadstassen :) Blus Odd Molly, brallor Hunkydory och skor El naturalista. Ingen höjdare att promenera i träskor när man som jag är van vid noll klackar. Men här ska härdas ut, måste ju klara av att gå i ett par träskor!!??


Nu ligger jag i sängen och dricker hett te för att ladda inför årets (för mig) första rabarberkrämskok!
Mumsfilibabba vad gott det ska bli!


Ja det här blir nog The end för den här bloggdagen. Efter rabarberkräm och annat ätande är det boken och lite kriminalare på tv som lockar.

Ha en fin eftermiddag och kväll!
Kramar!




6 kommentarer:

  1. Snygg stass! Rabarberkräm ja, tror aldrig jag testat. Ett projekt för morgondagen tror jag. Har du nått bra recept?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Rabarberkräm är supergott och superenkelt att tillaga. Jag kör efter Vår kokboks recept fast jag gör lite mer. Om du inte har den kokboken så skickar jag receptet till dig i morgon. Är så trött mu så ögonen går i kors. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har boken, så jag ska kolla där. Tack
      Kram

      Radera
    2. Bra :) Lycka till! Kram

      Radera
  3. Snyggt! Har himla svårt för att gå i träskor men nu har jag hittat ett par som jag är sugen på, får kanske lära mig! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ska testa att lägga i såna där silkoninlägg där fram och på hälen så blir det kanske lite mjukare :) Svårt att lära gamla hundar :)) Iaf den här :P Kram

      Radera