Powered By Blogger

tisdag 19 juni 2012

Vackra Odd Molly Ceremony l/s dress till salu!

Underbara Ceremony l/s dress använd alldeles för sällan av mig. Den är i supermjukt siden och i finaste färgen blossom. Har används vid ett fåtal tillfällen och är i nyskick!

Storlek 2. Ganska rymlig och går att reglera baktill och framtill.
Nypris 2499:- Mitt pris 1800:- inkl. frakt.



Lägger ut produktbilder nu men tar egna bilder imorgon. Produktbilderna stämmer överens med verkligheten. Möjligtvis att den är ännu finare irl.

Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha en fin kväll!
Kramar!

2 kommentarer:

  1. Spänningen är olidlig. Brallsen ligger nu på mitt skrivbord och jag ska prova dem på lunchen. Ser dock lite stora ut i midjan, men kanske med skärp? Hoppas, hoppas, de är hur coola som helst! TACK SNÄLLA! Klem

    SvaraRadera
  2. Åhh.. Hoppas de passar! Det är nog tänkt att de ska hänga lite på höften, men det gör man ju som man vill :) Kram

    SvaraRadera