Powered By Blogger

tisdag 5 juni 2012

Fotoutmaningen - tisdag

Förutom att jag har hållit på med min megagarderobsutrensning ( ett ständigt projekt ) så har jag promenerat till affären , skämt ut mig på Hemköp och därefter tagit en fika.

På språng...


Ja så kommer vi till pinsamheterna.. Kom på i kön att jag glömt att föreviga min shoppingtur till fotoutmaningen och den tar jag på största allvar ;)  Gick ur kön och tog en bild på första bästa hylla, vänder mig om och där står en tjej som plockade upp varor och som tittade mycket konstigt på mig. Ta kort på skurmedel liksom...


Gick till ett av mina favvofik som ligger i närheten och tog en god latte och en hembakad liten äpple och kanelmuffins.


Nu har min dotter precis kommit hem från Grekland ( brun som en pepparkaka) så jag tänkte skämma bort henne med lite god middag och jordgubbar :)

Bloppisen blir imorgon förmiddag i stället. Det tar sin lilla tid att fixa och nu blev det lite dottermys istället, trodde inte hon skulle komma förrän ikväll.

Ha det gott!
Kramar!


10 kommentarer:

  1. Härliga bilder och jordgubbar. Det magiska ordet.
    kramar och hoppas du har det gott

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja dessa underbara gubbar :) tröttnar aldrig på dem! Ha det gott du med! Kramar

      Radera
  2. Fint med dotter som kommit hem. Då får ni en myskväll kan jag tänka mig. Och haha... vet precis hur det är med sådana där bloggbilder. Jag är av den sort som skäms bara jag lyfter kameran för sjutton, men jag har börjat lära mig att strunta i det mer och mer... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon däckade i soffan <3 Hon är flygrädd stackaren. Jag tycker det är superpinsamt att fota när någon ser men har också blivit lite djärvare :) Kramar

      Radera
  3. Hi hi, men det är ju så vanligt med bloggare idag så folk kanske slutat fundera över alla konstiga fotograferingar :)

    Vad härligt med dottern hemma förstår jag. Och jordgubbar...mums

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. Hon kanske trodde jag hade en skurblogg ;)) Jättemysigt när hon är här :) Och jag har tryckt i mig så mycket jordgubbar nu så jag knappt kan röra mig! Kram

      Radera
  4. Vad mysigt med hemkommen dottar. Mysa på ordentligt ni:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättemysigt :) Hon sover i soffan och jag myser av att hon ligger där och snusar :) Kram

      Radera
  5. Hahaha! Din toka! Megarensning skulle behövas här med......Kram

    SvaraRadera
  6. Haha ja och idag var jag och härjade i bokaffären med kameran :)) Kram

    SvaraRadera