Powered By Blogger

onsdag 27 juni 2012

Fullt hus och myspys

Min lilla lya är full (nåja) av ungdomar. Det är någon spelträff i stan och sonen har två kompisar som ska vara här några dagar. Så jag känner mig liiite i vägen :) Tre killar och massor med datorutrustning tar sin plats. Men, det är mysigt också :) Jag och katterna har dragit oss tillbaka till mitt rum där vi gosar och (jag) surfar och lite annat. Nu börjar det iof bli lite tråkigt så när badrummet blir ledigt ska jag fixa mig i ordning och ge mig ut. Här behövs fyllas på i skafferier och kylskåp om inte annat.

Någon dagens är inte aktuell än så det blir lite bilder på grabbarna gos. Det var ett tag sedan nu :)

Grizzly i värsta gosartagen.
 

Och Loui i bästa magvädrartagen.
 
 
Mina myspysingar :)

Ha en fin dag! Ses senare om ni vill!

Kramar!


2 kommentarer:

  1. Jag kan inte ens föreställa mig hur det är att ha så stora barn, men det låter mysigt det med:) Katterna är för härliga!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är helt annorlunda. Mysigt på olika sätt med små och stora barn. Men snart är du där.. Tiden går så fort! Ja de är gosiga :) Kram

    SvaraRadera