Powered By Blogger

lördag 30 juni 2012

After walk

Idag gick det väldigt bra med gångandet :) Riktig PW faktiskt och jätteskönt ute trots att det var lite mulet. Perfekt gångväder. Och precis innan jag är hemma ligger Solfiket :) När jag fått mitt kaffe och croissant så sprack det upp och solen kom fram. Underbart! Dessutom fick jag lite sällskap...

Av de här (och ett gäng till) sötnosarna :)


Väldigt orädda men de fick inte nagga på min frukost. De fick smulorna :)
 

Och så tog jag en bild på utsikten åt ena hållet. Av någon anledning tog jag den "fula" sidan. På andra sidan ligger en maffig kyrka. Ska visa den nästa gång.

Fortfarande rätt tomt vid 9-tiden.
 

Nu ska jag fixa lite här hemma så får jag se vad jag hittar på sen, känns fortfarande lite för osäkert på väderfronten för att bege sig ut till havet...

Ha det gott!
Kramar!


4 kommentarer:

  1. Gött, vad duktig du är.
    Ha en gofika nu.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha..Får passa på när det funkar :) Den var väldans god :) Kram

      Radera
  2. Ja, lite knepigt med vädret är det och oj, vad det regnade igår. Själv tar jag itu med det värsta jag vet idag. Städ. Så är det gjort sedan. Ha en fin dag. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag slocknade jättetidigt igår och missade det värsta skyfallet. Ja urk för städ men så himla skönt när det är gjort. Ha en skön dag du med! Kram

      Radera