Powered By Blogger

tisdag 19 juni 2012

Same same nästan :)

Jo ingen som har varit här inne och läst de de senaste dagarna har väl undgått min min senaste kärlek - A-one silk camisile i dark powder :) Tredje dagen i dag som den åker på fast med lite andra kompisar. Ja den har bara varit på i max två timmar sammanlagt så det är inte ofräscht på något sätt.

Här kommer dagens variant:

Colbert tunic i old rose och Pleasejeans.



Det lönar sig att rota i skoskåpen ibland. För där låg mina Minnetonkaballerina med peacemärket från förra året :) Så mjuka och sköna.

 
 Nu ska jag iväg och lämpa av en massa paket och eftersom solen skiner ska jag leta upp en uteservering där jag kan njuta av en latte.

Ha en fin dag!
Kramar!





6 kommentarer:

  1. Fin du är...!
    ha en go latte,
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Har en rosa period just nu :) Latten var wunderbar! Kram

      Radera
  2. Vilka söta skor! Är lite insnöad på Peace-märken för tillfället jag =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här :) De matchar mina peaceörhängen som kom idag :D Kram

      Radera
  3. Snyggt tycker jag! Vad är det med peacemärken jsut nu, var o köpte mig den större varianten peace halsband från Efva Attling häromveckan..väldigt nöjd med det! O då hade jag redan den lilla varianten redan..hmm, både halsband o armband =)

    SvaraRadera
  4. Ja man snöar in på vissa grejer ibland och så kanske det är någon form av masspsykos :)) Men fina är de. Kram

    SvaraRadera