Powered By Blogger

söndag 17 juni 2012

Kom av mig

Full av energi gjorde jag mig i ordning för att ge mig ut på en promenix! Men så när jag var klar gick luften bara ur mig... Stora regnmoln tornade upp sig, inga av mina promenadstråk kändes lockande, plånkan är tom så någon shoppingtur är inte aktuell heller. Inte ens en fika kändes lockande.

Nu har jag ätit min jordgubbslunch och solen börjar titta fram så kanske gör jag ett nytt försök om en stund.

Dagens stass som förövrigt är väldigt skön och funkar som hemmamysdress också är: A-one silk camisole i dark powder men som går i rosalila toner, Smirk leggings och Gimlet blouse.
Halsband och armband från Icon


Underbar färgställning på denna.


Ja nu återstår att se var den här dagen tar vägen.

Ha en skön söndag!
Kramar!

17 kommentarer:

  1. Mycket snyggt!!!! Vad har du för storlek på linnet? Kram! //Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Det är en tvåa. De är väldigt rymliga i storlek. Kram

      Radera
  2. Turqouise eller dark powder till mig?? //Sanna(Naimiez)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh turquise hade varit super på dig! Du är så fin i starka färger :) Å andra sidan passar den här färgen till mycket rosalila i olika nyanser. Kanske båda :) 30% på Minzo :)) Varför är du anonym förresten? Kram

      Radera
    2. Surfar på makens dator :) tack :)

      Radera
    3. Kom på att det var något sånt :)

      Radera
  3. Men så snygg outfit! Gillar ju den där rosalila färgen skarpt!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag har gått och suktat efter den länge och slog till nu på Minzos rea :) Kram

      Radera
  4. Yes!
    Den där har jag velat ha i evigheter, men intalar mig att jag får inte. :-) Så härligt att få se den live. Du är superfin och hoppas att jordgubbslunchen var precis så mumsigt som det låter.
    många kramar och hälsningar,
    L

    SvaraRadera
  5. TAck :) Ja jag har velat ha den länge jag med :) Älskar den! Finns på minzo till 30% :)) Jordgubbslunchen var så god att jag åt den till efterätt också :D Kramar <3

    SvaraRadera
  6. Ja, vissa dagar blir bara sådana. Det är liksom till att ha ett eländigt väder just nu och då lockar inga utomhusaktiviteter direkt. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja usch! Jag blir fruktansvärt påverkad av det här grå vädret. Det blev inomhusvistelse med bok istället och mera jorggubbar :) Kram

      Radera
  7. Trist väder men din outfit och jorgubbar är ju bara så rätt!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Finfint tycker jag som har samma tunika och blus! :)Har inte så många mollysar (ännu?)och tunikan är mitt första och enda sidenplagg som jag köpte på Minzo för ett par månader sen när dom hade 30%. Jag tycker dock den är en aning lång. Vågar man sig på att lägga upp den själv tro? Blusen fick jag också med bra rabatt och den äälskar jag! Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaså du haha ;) Men nu har du börjat få ihop en del :) Med tanke på vilken takt jag säljer har jag inte så många kvar snart heller. Fast det sker ju en viss påfyllning också :) Jag tycker om att den är lång, även om den är på gräsen till för kort så det går att ha bara leggings under. Älskar också blusen, så mjuk. Har du en bra symaskin går det säkert bra, men trasslar det ihop sig är det kört.. Kram

      Radera
  9. Gudars vad snygg A one silken är i den färgen, mums.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Ja den är verkligen ljuvlig! Kram

    SvaraRadera