Powered By Blogger

onsdag 6 juni 2012

Fotoutmaningen - onsdag och Bloppisinfo

Idag har jag gjort lite ärenden med moppen och tittat på elefanter på både dit och hemvägen. Inga elefantbilder idag dock. Undrar hur länge de ska stanna här... Det är rätt mysigt att köra förbi och se dem :) Idag stod de och svängde med snablarna i takt på sin fritid. De är så fina.

Men nu tillbaks till fotoutmaningen!

Började dagen med att bälga i mig kaffe med förhoppningen att bli av med huvudvärken, vilket lyckades en liten stund...


Sedan bar det iväg med vespan som jag här håller på att packa "bagageluckan" full.

Ett av mina stopp blev Bokia där det inhandlades en bok.


Sedan blev det lite mer kaffe men som inte hjälpte den här gången så det blev mathandling och hemfärd som gällde. Hittade faktiskt något vackert turkost också som jag visar en annan gång :)

Ja så var det bloppisen. Nu sänker jag allt UTAN Mollysarna till 300:-/plagg inkl. frakt och lägger upp dem på högersidan senare. Du kommer till hela bloppisen om du klickar HÄR.

Ha en fin eftermiddag och kväll!
 Kramar! 


8 kommentarer:

  1. Vad jobbigt med huvudvärken. Men din dag verkar ha varit fin ändå. Och kul att elefanterna var kvar. På hemsidan står det att de är i Göteborg till den 10 juni, men sista föreställningen var nog igår så de kanske stannar ett par dagar och låter djuren vila nu. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja den är lite enveten.. men det har varit en fin dag ändå, får ta det som det är. Kul att de är kvar till den 10:e. Då kanske jag tar en titt imorgon när det är mindre folk. Kram

    SvaraRadera
  3. Huvudvärk är inte roligt:( Hoppas det ger med sig.....Kram

    SvaraRadera
  4. Nä..Fattar inte riktigt var den kom ifrån.. Men imorgon är den borta hoppas jag :) Kram

    SvaraRadera
  5. Tråkigt med huvudet. Hoppas den har släppt nu till kvällen så du kan koppla av lite gött.

    Många kramar och hälsningar,
    L

    SvaraRadera
  6. Den är kvar men jag hoppas jag sover bort den :) Massa kramar tillbaka!

    SvaraRadera
  7. Blä för huvudvärk. Ibland önskar jag att jag hade ett i reserv som jag kunde skruva på när det bankades för mycket i det vanliga...

    När jag ser din vespa så tänker jag att om jag åker till Götet och springer på dig så ska jag räcka ut tummen och tigga lift till en runda med dig och dina latteställe!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Ja man skulle haft några extrahuvuden att välja på... Klart jag plockar upp dig :) Med eller utan vespa :) Brukar hålla mig i faggorna. Otur att jag inte var här när du var det sist.. Men du hittade till Da Matteo i alla fall :) Kram

    SvaraRadera