Powered By Blogger

söndag 3 juni 2012

Söndagstips

Jag gick in på Full Circle Star för att kika på Odd Mollys höst- kollektion. Men hamnade på reasidan istället och där fanns så mycket fint kvar till 30-50% rea. Så det vill jag tipsa om! Att Karen som har denna trevliga webbutik är så mysig gör inte saken sämre :) Och jag är inte sponsrad, vill bara tipsa om något jag tycker är bra!

Och det blev Tadaa long dress i turkost som jag varit sugen på länge.


Nu är det bara för sommaren att komma! Jag är redo! Och hösten... den får vänta lite till...

 Jo ett litet husmorstips också: Ni som är lite korta i rocken och tycker den är lite för lång. Släng den i torktumlaren! Den är lika fin efteråt, bara lite kortare :)

Ha en fin söndag! Min har börjat i vääääldigt maklig takt.

Kramar!

7 kommentarer:

  1. Härligt! Du ska inte sälja purple till mig nu då?? Kram!!!!

    SvaraRadera
  2. Åhh Den sålde jag med en gång då jag fick den.. Det blev lite för mycket purple för mig :)) Har en i indigo, får se vilken jag trivs bäst i sedan, kanske behåller båda :) Kram!

    SvaraRadera
  3. Den korta menade jag :) kram!!!

    SvaraRadera
  4. Aha.. Den har jag inte heller kvar :/ det blev en städklänning för mig så jag tyckte den var värd ett bättre öde :) Tror den hamnade i Norrland. Kram

    SvaraRadera
  5. Hei

    Takk for din fine blogg. Jeg har en Tadaa long i indigo i str 2. Den er litt leng til meg da jeg bare er 1,64 m høy. Jeg har ikke turt å putte den i tørketrommelen ennå. Men, jeg har lyst til å prøve hvis du mener den ikke blir ødelagt?
    Ha en flott søndag! Det blåser og er kaldt her utenfor Oslo..
    Hilsen Nina

    SvaraRadera
  6. Tack! Vad roligt att du gillar min blogg :) Jag torktumlade min helt torr och den var lika fin efteråt, bara lite kortare. Sedan kanske den blir noppig om man tumlar den för ofta. Vågade inte heller klippa i den. Kortade av en klänning förra året och den blev för kort :( Kram och lycka till men Tadaan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde skriva att jag är 166 och har stl. 2 på min med och den blev bara lite kortare. Men det skadar inte att pröva :) Kram

      Radera