Powered By Blogger

onsdag 27 juni 2012

Sommar!

Både igår och idag har jag blivit positivt överraskad. Det är sommar! Inte bara i almanackan utan även i luften. Har varit inställd på regn och rusk eftersom det stått så i tidningen. Kan ju hoppas på en liten havstur (i sol) imorgon då :)

Dagens stass blev topp från Hunkydory och jeans från Ra-Re.


Och lite vackert tingeltangel från Odd Molly och Icon. Armbandet från Odd Molly matchar min ametistring perfekt :) 


De blev en fika i solen och lite promenixade och storhandling. Gjorde det enkelt för mig och köpte massa korv och bröd. Ska väl hålla grabbarna mätta.

Ha en fin eftermiddag1
Kramar!



17 kommentarer:

  1. Sol? Har ni sol? Jag törstar...!
    Fin du är och armbanden piggar upp.
    kramar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja? Blev helt förvånad! Men gôtt är det :)) Ja armband är mitt nya smågodis :) Kram

      Radera
  2. Härligt med sol o värme! Det hade vi till för siådär 30 minuter sedan! Nu vräker regnet ner o åskan bullrar rejält..mysigt eller hur!? Tidigare idag tog cykeln ner till vår lilla stad för div. ärenden. Marknadsdag (landet du vet..) så bilen var inget alterntiv. Solen sken o värmen höll på o smälta mig..då.
    Snygg dagens, såg nästan exakt ut som dig när jag äntrade cykeln!
    Varm korv o bröd..nu blev jag sugen på det..suck.
    Ha en fortsatt fin dag i din belamrade lägenhet!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen fy :( Åska kan vara mysigt om man är inomhus och helst en öppen brasa också :) Låter mysigt med cykeltur, får nog ta mig en tur imorgon :) Bra smak vi har :D ja nu är de utfodrade och jag med :) Kram

      Radera
  3. Ja, det är ljuuuuvligt.
    Idag har jag svettats t.o.m. Och himlen är klarblå. Knappt man tror det är sant! vad lycklig man blir av sooool!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är underbart! Fast nu ligger jag inne och surfar :P Men det piggar verkligen upp med sol! Kram

      Radera
  4. Ni får gärna dela med er lite av sommaren ;)
    Fina armband.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja här får du lite :))) Älskar mina armband, har blivit armbandsberoende :) Kram

      Radera
  5. Skulle vilja ha ett orange sånt där OM-armband! Verkar inte finnas nånstans bara:( Kram

    SvaraRadera
  6. Jag kan kolla häromkring om du vill. Sen har jag hört att Milk and Honeys webshop ska ta in dem. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tack! Om du hittar ett orange så köper jag det på en gång! Hojta till så för jag över pengar pronto! Kram

      Radera
    2. Jag kan ta en koll imorgon och köpa ett isf så kan vi höras på mailen eller telefon om du vill. Maila ditt nummer isf så skickar jag mitt. Kram

      Radera
    3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

      Radera
  7. Jag håller med Linda, armbandet är ett måste:) Jag kan inte fatta hur alla webshops missat detta, men nu väntar jag på M&H.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du vill kan jag kolla för dig med? Fattar inte heller varför de inte läger ut dem. De borde ju veta att de går åt som smör i solkenet i butiken Kram

      Radera
  8. Hej!
    Armbanden är kalasfina men var finns de någonstans?
    Kramar från Eva

    SvaraRadera
  9. Än så länge har jag bara sett dem på Milk and Honey och Fioruzzi i Gbg. De ska komma till M&H nätshop också. Säg till om du vill ha hjälp! Kram

    SvaraRadera