Powered By Blogger

måndag 18 juni 2012

Dagens jag och Grizzly

Idag tog jag mig i kragen och begav mig ut trots det dåliga vädret. Det är ganska varmt även om det är grått. En fika blev det också som jag inte dokumenterade den här gången. God latte men inget vackert mönster, börjat bli bortskämd på den fronten :)

Dagens stass blev nästan samma som igår fast med brallor och jeansjacka den här gången. Hade bara på mig den en kvart igår innan jag lade ner projekt promenad i regnet..


Och lille Grizzly vid sitt favvoställe - vattenkranen i köket :) Han dricker bara vatten ur kranen, toakranen går bra den med. Likadant med Loui och nu har även Maja börjat med detta :) Det är aldrig försent att lära sig något nytt, även om man är 12 kattår.


Senare idag ska sonen och jag gå ut och äta lite på den lokala puben. Är sugen på lite rejält käk och en öl.

Ha en fin måndag!
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar