Powered By Blogger

lördag 2 juni 2012

Blueday

Blått från topp till nästan tå blev det idag. Ska strax bege mig ut efter att ha väntat in en köpare från Blocket. Nu är det klart och jag är lite sugen på att gå och titta på elefanterna :) Känner mig så där lite fånigt barnslig och sonen (19 år) såg så där lagom road ut när jag frågade om han ville följa med och titta på elefanterna :)) Liiite sugen tror jag nog att han blev ändå men kanske inte att gå dit med mig :))

Colbert tunic,  Rib jersey tank, massa halsband och som av en händelse ett par Pleasejeans.

Lite säckig hållning idag..
 

Älskar verkligen färgen på Colberten! Här har jag dock skojat till den lite med HDR.

 

 Håller på att tanka mig med kaffe innan promenixen, svårt att komma igång idag, eller rättare sagt, jag har varit vaken sedan klockan halv fyra så min kropp tror att dagen är slut nu..

Ha en härlig lördag!
Kramar!



6 kommentarer:

  1. Åhh, elefanter låter inte illa. Hade så gärna velat ta min lilla systerdotter på cirkusen, men det var inget datum som fungerade tyvärr... Hälsa elefanterna från mig. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja i den åldern är det ju superspännande med cirkus :) Det går säkert fler tåg. Själv kom jag av mig och går kanske dit och kikar imorgon istället. Kram

    SvaraRadera
  3. Så himla fin du är idag! Hoppas du får en fin kväll! Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag känner mig fin i Colberten :) En fin kväll till dig med! Kram

      Radera
  4. Din lycksost som fick se mer elefanter. Snygg stass, du är fin i blått.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Haha.. Ja tyvärr blev det inget elefantkikande igår :( Jäkla infektion som jojjar om kring i min kropp. Idag kanske :) Men jag såg dem iaf när jag åkte förbi med moppen häromdagen :) En så läcker syn där de gick fritt och de var så vackra! Kram

    SvaraRadera