Powered By Blogger

måndag 11 juni 2012

En vacker blus

Denna blus är så vacker att den får ett eget inlägg,  Splatter desear blouse från Hunkydory som jag hittade till ett bra pris. Så vacker med spetsar, fin brodyr och ett supersnyggt mönster som heter Ecru navy. Romantisk och tuff på samma gång.



Här har jag den till mina Ra-Re jeans.
 

Och här till mina lite baggy Nolita brallor


Jättesomrig fast det är långa ärmar. Den är så tunn och sval! Ganska rymlig i storlek. Jag har Medium på denna.

Tog en lång skön promenad idag, jättehärligt och välbehövligt. Och jag känner mig förvånandsvärt pigg trots att jag bara sovit fyra timmar. Släggan kanske kommer sen :))

Ha en fin kväll!
Kramar!


16 kommentarer:

  1. Jättesöt - grattis till att du hittade den till bra pris :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha ja det var ju fräckt att inte skriva var jag köpt den :P 30% hos Kålle & Ada :) Får bli gröt resten av månaden ;)) Kram

    SvaraRadera
  3. Den är ljuvlig :) och halsbandet också! Ha en fin kväll! Kramar

    SvaraRadera
  4. JA den är underbar! Och halsbandet älskar jag med :) Det är från Icon. Kramar

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jag tänkte bara höra med dig om du möjligtvis har en underkjol i storlek två som du skulle vilja sälja?
    Jag behöver en men har svårt att hitta,även på Tradera =)
    Mvh Emma

    SvaraRadera
  6. Hej! Jag har en helt slät lite kortare i powder/bronse i stl. 2. Sedan kar jag en dolce skirt i almost black men den vill jag nog inte sälja :) Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken snygging du hittat. Nu som jag var så nöjd med innehållet i garderoben. Hur ska detta gå:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha det trodde jag att jag var med:D Hua dessa begär! Kram

      Radera
  8. Ja men visst är den ljuvlig den blusen!! Har den också i samma storlek men upplever den aningen kort tyvärr. Nu är det för sent o skicka tillbaka men får väl testa igen vid nåt tillfälle.
    På dig sitter den ju perfekt! Ursnygg är ordet..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Trodde den skulle vara kortare och har därför uteslutit den men så tog jag med den in i provrummet när jag ändå höll på :) Ja och sen var det svårt att släppa den :) Hängde faktiskt tillbaka den och gick tillbaka dan efter :D Kram

      Radera
  9. Ja vad snygt det där var! Den vill jag också ha! Men nu är det köpstopp ett tag så det får vänta lite .kram Nilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja nu behövs ett köpstopp här med tror jag :) Kram

      Radera
  10. Vad fin! Har kikat lite på HD:s blusar på nätet men tycker att det är svårt att se riktigt hur dom ser ut ordentligt. Men jag ska in till Örebro i morgon på en butik som har mycket Hunky Dory. Och då ska det klämmas och kännas! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt underbar! Passformen kan variera väldigt på HD.:s blusar så dom vill jag prova först. Ha det så kul idag med klämmandet! Kram

      Radera
  11. Superfin!
    Hoppas du kommer på rätt köl med sovandet.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja idag är det back to normal :) Nu ska jag försöka hålla det så. Kram

      Radera