Powered By Blogger

onsdag 20 juni 2012

Vackra Ceremony l/s dress till salu!

Säljer min vackra Ceremony l/s dress i blossom. Den är använd ett fåtal gånger och i toppskick.

Vackra broderier och ljuvligt mjukt siden. Reglerbar baktill och framtill.
Stl. 2.

Nypris: 2499:- Mitt pris: 1700:-  NU 1500:- inkl frakt.

Framsidan som blev lite mörk här.
SÅLD!

De vackra broderierna och knytet framtill.


Baksidan som går att reglera.


Mer broderier.


Fickor framtill.


Knytet baktill.


En produktbild där man ser färgen bra och hur den sitter på. Vill man ha en lösare passform kan man reglera med bandet baktill.

 

Vid intresse Maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha det gott!
Kramar!



4 kommentarer:

  1. Hoppas du ligger vid havet nu o njuter i solen!! För visst har ni också äntligen fått sommar!?
    Så fina sidentunikan får lämna ditt bo..sådär gör jag med ibland är det känns fel på något sätt!
    Ha en fin eftermiddag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä.. jag gick till en solig uteservering och åt glass istället :) Men med tanke på hur varmt det var borde jag åkt till havet istället. Ja.. Det finns så mycket jag vill ha och då åker det som inte används. Att gilla Mollysar och vara sjukskriven är inte världens bästa kombo :)) Kram

      Radera
  2. Åh vad jag blundar nu och går ut och sparkar på Audin som gav upp i lördags - skitbil du har kostat mig en sidentunika!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... Attans! dessa bilar och tänder :P Kram

      Radera