Powered By Blogger

tisdag 12 juni 2012

Fina Odd Molly till salu!

Ja granskningen av garderoben fortsätter och nu har jag bestämt att dessa finingar ska få flytta. Tog mest produktbilder men om någon önskar egna bilder fixar jag det. Alla plaggen är i superfint skick. I priset ingår vanlig frakt med posten.

Timeout wrap cardigan i dark grey melange, stk. 2.

850:-
Såld!

Vackert mönster av fjärilar på ryggen. och en text: come mess my hair up.



Rosé s/s blouse med vackra broderier i lila. Stl. 3. Liten i storlek.
450:-
Såld!



Fina broderier.



Tadaa long dress i dark indigo, stl. 2.
750:-
SÅLD!

Sugar trousers i almost black med det snygga nithjärtat på ena benet. Stl. 2. Något liten i storlek, som en 36/38. I fint använt skick.
400:-





Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com.

Ha en fin kväll!


6 kommentarer:

  1. Så mycket fint du säljer...inget för mig tyvärr denna gången.
    kramar och hoppas du har haft en fin dag!
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ändå är garderoben proppfull.. Min dag var mysig och hoppas din var det med! Kramar <3

      Radera
  2. Tittar förbi och säger hej. Jag är riktigt usel på att bloggenada just nu tyvärr men orken räcker inte till.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack gulliga :) Ta det lugnt och krya på dig. Känn ingen press att du måste kommentera nu. Kramar

      Radera
  3. Ja här måste man hålla koll dygnet runt ;)
    Lite surt att jag missade Tadaa long dress och skulle vederbörande ångra sig så finns jag här.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja det rasslade till :) Ska ha dig i åtanke men det är nog ingen risk.. Kram

      Radera