Powered By Blogger

lördag 16 juni 2012

Phu! Det var nära...

Usch! Jag var ruskigt nära att sälja min Timeout i dark blossom. Hade tänkt att använda den till en swap men fick riktigt kalla fötter. Det gick så långt att jag börja googla efter en ny. Då kände jag att det är nog en mänsklig rättighet att ångra sig i alla fall. Fick bita i det sura äpplet och be om ursäkt men jag har ångrat mig...Tänk att man kan fästa sig så vid en klädtrasa! 

Och bara för att fira min vackra kofta tog jag på mig den och den ännu vackrare Ceremony l/s dress och kvalar då dessutom in i klänningsveckan igen :D

Ja herregud hur tänkte jag! Det är ju min piggkofta!


Till hade jag mina Pleasejeans i satin.


På min promenix idag blev det såklart ett stopp för latteintag och den här smarriga smoothien :)


Under dygnets koftkval som jag har haft, har jag kommit på att jag faktiskt har en kofta som jag vill sälja och det är den här:

Pointers long cardigan i stl. 2. 
Denna kommer jag inte riktigt överens med och den här gången ångrar jag mig inte :) Endast använd ett par gånger och i superfint skick.

750:- inkl frakt



Sedan vill jag påminna om allt fint som finns i mitt Till Saluinlägg som du hittar HÄR. 300:-/plagg inkl. frakt!

Japp, det var det hela för nu.

Ha en fortsatt fin lördag!
Kramar!



4 kommentarer:

  1. En piggkofta är det minsann helt tvunget att ha och jag förstår att du ångrade dig. Ibland blir det bara så. Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Ja när jag var inne på att köpa en ny från lisen hejdade jag mig :) Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har har sålt och sen ångrat mig några gånger! Som tur är har godbitarna hittat tillbaka på ett eller annat sätt ändå;) Kram

    SvaraRadera
  4. Samma här.. som tur var kom jag på det innan det var försent:) Kram

    SvaraRadera