Powered By Blogger

torsdag 14 juni 2012

Dagens

Idag blev det ingen klänning för det står städ och tvätt på schemat. Och det verkar gå troll i mitt tvättande. Idag hade jag tagit fel på dag och snott någon annans tvättid :-O Tur att den personen inte var jag, för jag hade blivit skitförbannad! Oj vad dum jag kände mig.. Men det var en vänlig dam som inte slitit ut min tvätt utan bara skrivit en liten lapp, förvisso ganska sur lapp, men det var snällt ändå. Jag gick hem till henne och ursäktade mig, sedan var allt lugnt.

Sen undrar jag var min onsdag tog vägen? Var ju helt tvärsäker på att det var onsdag idag! Hmmm... förlorade visst en hel dag här..

Dagens stass består av topp från Hunkydory och Jeans från Ra-Re.


Japp, då var det dags att springa bort till tvättstugan igen då!

Ha det gott!
Kramar!

4 kommentarer:

  1. En sådan topp är jag med sugen på. :) Finfin!

    SvaraRadera
  2. Den är superskön också :) Kram

    SvaraRadera
  3. Ha ha.., förlåt jag skrattar! Men det är så igenkännande..tur det var en snäll tanta! Det här med o blanda ihop dagar, månader o t.om år är jag expert på själv så det var lite kul att läsa vi är två, fniss. Tidigt i våras slog jag envist fast att det är 2013 nu när vi diskuterade något. Naturligtvis så gav jag mig inte heller. Till slut gick maken o hämtade tre kalendrar, plus morgontidningen för att motbevisa mig! Jaså, konstigt tyckte jag..han började nog undra om jag blivit dement..
    Snygg o skön klädsel du har idag! Hunkydorytröjan ser mysig ut!
    Hoppas din dag är snäll resten av dagen!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Haha.. Vi är nog lite lika :) Jag trodde faktiskt att jag var ett år äldre för några år sedan :)) Min dotter som har koll fick rätta mig :) Den gången fick jag nästan ett helt år tillgodo. Hunkytröjan är supermysig och dagen blir lugn iaf. Kom av mig lite...Hoppas din dag blir bra! Kramar

    SvaraRadera