Powered By Blogger

lördag 30 juni 2012

Piggelin idag igen :)

Lite snuvig och sånt där men PIGG när jag vaknar! Jag njuuuter... Är inte bortskämd med det här. Vädret ser lovande ut också så det blir en morgon PW idag igen :) Om en stund. Det får gärna vara lite folk i Slottsskogen så jag inte blir överfallen av någon läbbig typ.. Nä... Och så är det ju bra om det lokala fiket med den soliga uteserveringen har öppnat när jag har gått klart :)


Är solen på riktigt gott humör så blir det en tur till havet lite senare idag, det var så skönt sist. Och så har min bästa vän kommit tillbaka från andra sidan jordklotet så kanske kan vi få ihop en träff i helgen. Skulle var så mysigt. Det känns som om den här helgen har bra förutsättningar faktiskt :) Och så ska jag köpa rosé.. Vinet som jag fullständigt förkastat och nu bara älskar. Får kanske bli ett eget inlägg om det! Eller kanske inte...;)

Ha en härlig dag!
Kramar!

10 kommentarer:

  1. Go morron! Härligt att vakna pigg o vad bra att du kommer med tips till vad jag skall göra sedan när jag blir bofast =) Morgonpromenad i Slottskogen medbesök på solig uteservering låter INTE dumt! Själv njöt jag av trädgårdsföreningen häromdagen, definitivt också värt en morgonpromenix.
    O du- gör ett inlägg om rosé, nej tack förr o tack gärna nu?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättehärligt! JA men det blir ju en perfekt runda för dig med :) Trädgårdsföreningen var det jättelängesedan jag var i! Så Tack för det tipset! Det ska jag göra :) Min syster hade med sig ett gott på Midsommar som jag kan rekommendera. Återkommer om det, kommer inte ihåg vad det hette just nu. Kram

      Radera
    2. Det där med att nu plötsligt gilla Rosé är märkligt, det var det jag menade =) att jag sa nej tack förr till tjurig rosé men nu säger jag ja tack gärna (menade inte att du måste kasta dig över rosétipsen på en gång..)

      Radera
    3. Ja men precis! Så har jag känt med.. Har inte riktigt förstått grejen, men nu gör jag det lite mer :) Haha.. Nej.. Det trodde jag inte heller :) Men jag ska berätta vad vinet hette när jag kommer på det :) Var ett himla långt namn... Boschen...någonting. Kram

      Radera
  2. Godmorgon!
    Här ser det ut som om vädret inte riktigt har bestämt sig än, om det blir sol eller regn. Nu är det hundpromenad och sedan en dag full av jobb. Vacker kopp förresten.
    Kramar till dig från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Godmorgon :) Så är det här med. Men det sprack upp och solen kom fram när jag satt på fiket :) Hundpromenad låter mysigt. Min älsklingskopp :) Fast den är sonens egentligen :)) Han fick två av sin flickvän :) Kramar tillbaka!

      Radera
  3. Härligt att vakna pigg! Här vaknade vi till sol och nu mulnar det på. Men igår kväll. Jösses vad det regnade!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jätteskönt! Jag somnade så tidigt igår att jag missade det :) Men jag såg när jag vaknade att det var dyblött på balkongen. Kram

    SvaraRadera
  5. Hoppas att du får en fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Det har varit en mysig dag :) Hoppas du har haft det med :) Kram

    SvaraRadera