Powered By Blogger

torsdag 14 juni 2012

Trädkram och mera Icon

Tog en lång promenad i Slottsskogen igår. Gick bland annat förbi cirkusområdet som nu är tomt men som fortfarande doftar elefant. Det kom vindpustar av minnen från dem. Ja och så låg det en del högar kvar lite här och där efter elefanternas promenixer :) Inte på vägen utan vid skogskanten.

Jag älskar träd och har alltid gjort. Dess olika färger och former. En del med grov bark, några alldeles släta och dessa vackra kronor! 

Eller som här; det ena trädet omfamnar det andra.


Något annat promenixrelaterat är mina Iconarmband som jag lyckas springa på lite här och där. Mitt senaste tillskott är ett mörkrosa tvåvarvs med kristaller som passar bra till mitt grå som jag hittade under en annan promenix.


Idag är det tvättdag och lite annat fix och så ska jag försöka ta mig ut lite också!

Ha en fin dag!
Kramar!


2 kommentarer:

  1. Skönt att vara ute och promenera lite. Det behövs och håller med om att Icons armband är fina. Köpte ett förra sommaren som jag älskar. Ha en fin dag. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jättehärligt! Har nästan blivit ett beroende :) Icon har verkligen supersnygg smycken. Precis min smak. Ha en fin dag du med! Kram

      Radera