Powered By Blogger

lördag 9 juni 2012

Budgetfynd! Och elefantstatus :)

Jag var inne en sväng på Lindex igår och fick syn på ett par syrenlila jeans som jag tänkte kunde vara fina till sommaren. (fanns i ljusgult också) När jag tittade på prislappen fick jag en chock! 79:-!!! Var inne på webshopen nu för att hämta en bild på dem och där kostade de 299:-

Nu var min storlek slut på Frölunda torg så jag ska hämta ett par inne i stan. Återkommer med info vilket pris som gäller :) Och nu blev jag så vrålsnål att kostar de  mer än 79:- får det vara! Haha... Ska det vara budget, ska det!


Ja det innebär en promenix idag och det kommer sitta bra efter gårdagen gooooda men mastiga måltid!

 Elefanterna var inte på plats i går när jag körde förbi :( I dagens GP berättades det att elefanterna var på besök på hemmet :) där de roade de gamla med att käka löv, dra ner en tjock trädgren med ett brak och pinka så det skvalade på stenläggningen, till de gamlas förtjusning :) You go elephants säger jag bara :))

Finns på film på gp.se/goteborg  (Ja jag är nördig, jag vet :p)



Ha det gott!
Kramar!



6 kommentarer:

  1. Vilken underbar idé att ta elefanterna till de gamla! Snacka om att det skapar intryck för den som är dement.
    Ja djurterapi is the shit det har jag alltid sagt. =)

    SvaraRadera
  2. Ja en underbar idé verkligen :) Personalen på hemmet arbetade efter mottot "man är nyfiken tills man dör" Härlig inställning och det var Bronett him self som gick dit med elefanterna. Fin gest. Ja mer djurterapi till folket! Kramar

    SvaraRadera
  3. 79 kr? Det var inte dåligt det?

    många kramar
    <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch :( Jag hade läst fel.. Dags att börja använda brillorna... Köpte inga. Massa kramar tillbaka! <3<3<3

      Radera
  4. Visst var det en fin nyhet i GP som omväxling ;)
    Kram
    Marie

    SvaraRadera