Powered By Blogger

söndag 10 juni 2012

Fotoutmaningen - söndag och gårdagens fynd!

Japp jag kör ihop inläggen för efter det här sätter jag punkt för den här dagen. Åtminstone i cyberspace. Avslutningen på veckans fotoutmaning är verkligen med flaggan i botten. För det har inte hänt något intressant överhuvudtaget idag. Därför blir det tre bilder om dagens inköp. På Hemköp!


I påsarna låg bland annat min senaste craving; blåbär! Mumsigt!


Och en annan craving som jag försöker undvika av hälsotekniska skäl, Dr Oetkers stenugnsbakade spenatpizza. Shit vad god den är! Det blir dagens middag, en del av den iaf :)


Ja så har vi gårdagens fynd då :) Sålde precis en likadan i samma storlek för att bystsömmen hamnade mitt på tutteriet. I går hade Kålle & Ada 30% igen, den här gången på alla Mollysar och även annat snyggt som jag fick blunda för av plånbokstekniska skäl den här gången :/

Men detta är Good s/s dress med sömmen på rätt ställe. det här med Odd Mollys storlekar alltså... Jätteglad blev jag iaf för den här blir så fin nu till sommaren.


Nu blir det strax pizzaätning följt av bokläsning och lite gluttande på Rebus på tv 
 (kanal 8).

Oh what a sunday!

Ha en mysig kväll!
Kramar!

12 kommentarer:

  1. Helknas med storlekarna som varierar i mycket i samma stl. Kul att du nu hittade en som sitter som den ska.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helknas var ordet! Ja det var roligt, tycker den är så fin :) Kram

      Radera
  2. Skönt att du hittade tunikan i rätt storlek. Den ser ut att sitta perfekt! Mina cravings är hallon och grapefrukt men blåbär ligger inte långt efter!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blev jag glad över :) Mmm grapefrukt det var längesedan, det är jättegott! Kram

      Radera
  3. Spenatpizza låter gott:) Har kikat in på Minzos rea men det jag vill ha är slut i min storlek. Tur kanske;) Kram

    SvaraRadera
  4. Oj 30% det missade jag :( hittar du en givin top purple till rea får du gärna smsa :) kram!!! Har du postat annars ska jag in till stan imorgon kväll :)

    SvaraRadera
  5. Oj 30% det missade jag :( hittar du en givin top purple till rea får du gärna smsa :) kram!!! Har du postat annars ska jag in till stan imorgon kväll :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den började tydligen igår, precis när jag kom dit :) Du, jackan är nedpackad och ligger i en påse som jag glömt ta med mig varje dag! Jätteledsen :( Skulle skicka den idag med glömde igen :// Skyller på huvudvärken att jag inte kan tänka. Skickar den imorgon så får du den på tisdag. Du kan få den i handen också om det inte blir för sent då jag är dålig och däckar tidigt. Kram

      Radera
  6. Trött som en plätt vill jag i alla fall titta in och säga hej :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Förstår att du är trött men hoppas ni har haft kul! Kram

      Radera
  7. Blåbär är så jättegott och innehåller massa nyttigt tjafs. Hoppas du har en fin kväll nu.. Jag har själv ätit min beskärda del av drÖtger så jag vet hur det känns, gott men ibland vill man ha något annat. Eller liksom en butler som lagar god mat åt en och lägger fram krispigt strukna kläder.
    Kram på dig söta.
    <3

    SvaraRadera
  8. En butler låter himla bra :D Och ja blåbär är underbart gott, men de som är i affären går inte heller upp mot de svenska (liksom jordgubbarna). Får ta en skogspromenad senare i sommar :)) Kram på dig sötnos!

    SvaraRadera