Powered By Blogger

onsdag 20 juni 2012

Peace love and understanding

Jag älskar peacemärken och framförallt symboliken i dem. Att ge kärlek till sin nästa och respektera varandra, att inte vara småsinta, missunnsamma och hålla på med annat krafs för att sänka varandra som vi människor har en tendens att hålla på med. Att inte ha förutfattade meningar och tänka ont istället för gott.

Lite tankar så där i allmänhet som fladdrade förbi idag när jag satt i solen och funderade och som poppar upp när jag ser, hör och känner saker som får mig att må dåligt.

De här fina örhängerna som jag vann av fina Tindy och hennes nya webbutik Poppy-Boo får symbolisera detta.


Ha en härlig dag!
Peace and Love och Kramar från mig!


6 kommentarer:

  1. Håller med du!
    Åh var det du som vann de fina _ Grattis!

    SvaraRadera
  2. <3 Ja jag var en av de lyckliga :) Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vilka snygga örhängen. Mer kärlek och respekt borde alla ge och ta.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack :) Ja de är superfina. Japp.. Kram

    SvaraRadera
  5. Vad skoj att det var du som vann! Jag hoppades förstås men lika kul när någon vinner som man "känner" Grattis, de är jättefina! Kram!

    SvaraRadera
  6. Tack :)) Ja men så är det :) Jag har haft ett himla flyt det sista, två tävlingar har jag vunnit av två som jag varit med i! Inte illa. Kram

    SvaraRadera