Powered By Blogger

måndag 4 juni 2012

Fotoutmaningen - måndag

 
Jag antar Josannes fotoutmaning och här kommer några gluttar från min dag. Som går i ätandets tecken, mellan måltiderna har jag mest hasat omkring...

Frukost med G-P, en skön start på dagen.


Lunch :) Har ju två liter jordgubbar att smaska i mig :) Sonen verkar inte så förtjust så jag får alla för mig själv! Får köpa gröna äpplen till honom, det gillar han.


Här kamperar jordgubbarna tillsammans med Allbran fig & apple. Gott!

Ja...så har jag varit i tvättstugan och härjat också...


Roligare än så här blir det nog inte den här måndagen. Lite middag och tv-koma på det så är det snart tisdag. Och det ser jag fram emot! Nya friska tag och en ny fotoutmaning! Yeah!

Ha en skön kväll!
Kramar!

12 kommentarer:

  1. Åå mums för jordgubbar. Visst är det kul med ny utmaning, jag gillar det jättemycket.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gottigott :) Ja det är jättekul! Bra sätt att få lite inspiration. Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt! Och du, de där elefanterna i Slottsskogen... Nu är jag ju besatt av djur och hann inte dit idag. Är de ute hela dagarna eller? Tänkte släpa med mig sambon imorgon möjligtvis om det inte spöregnar... Kram

    SvaraRadera
  4. Idag såg jag på facebook att de betar lite varstans i Slottsskogen, hon tog en bild nära Villa belparc. Jag har bara sett dem utanför cirkusen. Men jag såg spåren efter dem på den stigen jag gick som går mellan cirkusstället och andra sidan vid säldammen. Ni får gå på elefantjakt :) Lycka till! Ser fram emot bilderna isf :) Kram

    SvaraRadera
  5. Frukosten och jordgubbarna vinner med hästlängder! Har också tvättat men det förtränger jag;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jordgubbarna satt fint :) Blev en omgång till sen :)) Min tvätt är inlagd i skåpen och därmed också förträngd :) Kram

      Radera
  6. Elefanter?
    Så goda jordgubbar. Jag vill ha!
    kramar söta du

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja just nu bor jag nästgårds (nästan) med elefanter som betar på olika ställen. Circus Scott är i slottsskogen och låter en del av djuren gå runt relativt fritt. Tog bilder häromdagen, de finns i ett inlägg nedan.

      Mera jordgubbar säger jag, tröttnar aldrig!

      Jättekramen fina lingon <3

      Radera
  7. Den där jordgubbsskålen såg smarrig ut! Kram Nilla

    SvaraRadera
  8. Mmmm.. det var den också :) Världens godaste lunch! Kram

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinsten!
    Kul att hitta hit och kolla på din utmaning...
    Ser så god och nyttig ut :)
    Ha en fin dag,
    Sussi

    SvaraRadera
  10. Tack :) ja det är en himla kul grej! Är du med i utmaningen med? Får kolla :) Både nyttigt och gott med jordgubbar! Ha en fin dag du med! Kram

    SvaraRadera