Powered By Blogger

fredag 8 juni 2012

Finaste jackan

Igår damp det ner ett jättefint paket med en underbart innehåll! Den vita biketten som jag fått köpa av sötaste Tindy! Har varit lite ledsen för att jag inte kunnat ha den blå då jag legat mellan storlek på den. Men denna var perfekt i stl. 3 :) Blev så glad att den åkte på direkt och fick utgöra en del av gårdagens stass.

Ett finfint paket med lila band :) Tack fina!


Den är bara så sketasnygg!


Guldiga broderiet som inte syns så väl här.


Även kragen är vackert broderad.


Här med favvosjalen från Ra-Re.


Och gårdagens stass som jag hade under. Colbert tunic, linne By timo, Pleasejens och smycken från Ajlajk och Icon.


Vaknade vid fyrasnåret och undrade vem som tänt ( eller inte släckt) lampan. Det var visst solen :)) Verkar bli en jättefin dag idag så städningen fryser inne och kanske det blir en fika på Da Matteo. Eller en tur till havet? Ja, får se vad det blir.

Ha en fin dag!
Kramar!



8 kommentarer:

  1. Haha kul med solen :) så snygg jacka och hela din outfit! Ha en underbar fredag! Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Haha.. ja det var helt mörkt i mitt sovrum eftersom jag hade rullgardinen nere och så såg jag att det lyste i vardagsrummet :) Tack :) Jackan är helt underbar! Ha en fin dag du med! Kram

    SvaraRadera
  3. Godmorgon!
    Vad roligt du fick tag i den vita.Biketten! Ursnygg kombo på dig!
    Ha en fin dag i solen!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Good morning :) Ja, Det var precis som i triss-reklamen :) Plötsligt så händer det! Tack det samma! Kramar och hoppas du mår bättre idag!

    SvaraRadera
  5. SNYGGING!! Va fin du var i jackan.....japp, nu blev jag sugen. Om du vill sälja någon gång vet du var jag finns ;-) Villa tacka dig rara för den fina Wilma Mankiller som hittade hit idag. ÄLSKAR DEN REDAN! TACK för jag fick köpa den!!
    KRAM och fin helg till dig.

    SvaraRadera
  6. Tackar :) Ja den är supersnygg och så fin modell på den :) Ska tänka på dig :)) Och vad kul att du gillar Wilman! Den har blivit liggandes sedan jag köpte Maria Tallciefen så det känns bra att den fått komma till dig och bli älskad :) Kramar och fin helg till dig med!

    SvaraRadera