Powered By Blogger

måndag 25 juni 2012

Hå och hej!

Rusar bara in snabbt och säger hej innan jag ska iväg igen! Och bjuder på dagens första stass. Den blev genomblöt i ösregnet och är hemma snabbt för att byta innan jag ger mig iväg igen. 
Hade lyckats ta min dotters nycklar och måste åka till hennes jobb och lämna dem annars kommer hon inte in i sin lägenhet... Hå och hej som sagt...

God s/s dress, Biketten äldre modell och Smirk leggings. På fötterna Hunters och det behövdes verkligen idag! Hade paraply men det hjälper ju inte när regnet kommer från alla håll samtidigt.


UPPDATERING! 
Till saluinlägget kommer imorgon fm istället!
Och så vill jag hinta om ett Till Salu inlägg som kommer senare ikväll där bla den vita Biketten i stl. 3 och Ceremony l/s tunic/dress i stl 2 kommer säljas till finfina priser. Ceremonyn kommer sänkas rejält!

Ha en fin dag!
Kramar!

9 kommentarer:

  1. Snygg stass idag! Synd den var tvungen att bytas, attans regn! Igårkväll kom det berömda regnet hit. Får se hur länge det stannar, än så länge känns det lite mysigt. Fast bara när jag är inomhus förstås..nedbäddad med en bok. Då kan det smattra på ett tag, fniss.
    Så nu lär du vara blöt en gång till idag, usch! En varm kopp te o en bok under filten rekommenderas!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Japp nu är jag hemma igen efter en dyngblöt moppetur :( Men med hett te och boken redo :) Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fin du är! Och blöt antar jag haha... Förbenade väder! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jo en aning :) Och nu är jag helt slut efter en heldag i regnet. Kram och godnatt!

      Radera
  4. Det har fanimej regnat på tvären här i dag! Och stormat! Ska väl vara glad att jag inte har semester än......Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja minst sagt, kändes ganska meningslöst med paraply när regnet kommer på korsen och tvärsen och tom underifrån! Nä nu vill jag ha sol värme resten av sommaren! Kram

      Radera
  5. Det regnar visst på tvären överallt. Vart är sommaren? Snygg stass!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja var är sommaren? Det undrar jag med! Har både sommarskor, sommarklänningar och framtida uteserveringssittninger som jag längtar efter och för att inte tala om alla solvarma klippor som väntar...Tack :) Kram

    SvaraRadera
  7. Hej vackra kvinna! Nu har jag läst ikapp lite. Du är lika fin som vanlig i dina stassar :-) Och vad roligt med såna där möten! Jag är inte heller nån som pladdrar på med främmande, men hade en sån upplevelse i en klädbutik för inte så länge sen. Uppiggande och roligt :-)

    Kramar

    SvaraRadera