Powered By Blogger

söndag 1 juli 2012

Ösregn!

Här sitter jag med mina MBT-skor påsnörade och laddad till tusen. Då kommer världens skyfall! Riktigt skyfall alltså. Hade det bara regnat lite hade jag inte brytt mig men nu skulle jag bli genomblöt på en sekund. Får hoppas det drar förbi snabbt så jag kan komma iväg.

Blött :(


Mina MBT som jag fyndade till halva priset förra året. Nu är det dags för dem (och mig) att börja jobba lite igen. När regnet behagar ge med sig lite då... Fast nu börjar måsarna väsnas så det kanske håller på att dra sig tillbaka :)


Ha en fin söndag!
Kramar!


5 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Är de bra? Känns det inte skumt att gå med runda sulor??? Så nyfiken på de där!
    Uj, här vräker det också ner - vilket innebär målarpaus för oss. Skönt och lite frustrerande på samma gång!!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. De är superbra! Jag har kass rygg pga av skada och ont lite här och där. Och dessa är väldigt skonsamma mot ryggen eftersom man inte dunkar i hälen som min rygg har ont av. Eftersom de har kvartsstorlekar, blir det perfekt passform, åtminstone för mig som har platta fötter. Jag hittade mina till bra rea förra året på Intersport eller om det var Team sportia. Tufft att måla om ett helt hus! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag är också nyfiken på kbt skor. Inte är de snygga men säkerligen bättre än mycket annat man har på fötterna =) Kvartsstorlekar? Det borde finnas på alla skor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä snygga kan man inte beskylla dem för att vara :)) Men de är superbra att gå i. Fler muskler används och det är rätt skönt att gunga fram, snällt mot kroppen :) Ja storlekssystemet är super! Kram

      Radera