Powered By Blogger

måndag 16 juli 2012

Dagens stass och lite schamposnack

Jag har verkligen gått in för det här med rea och diverse andra tillbud. Sprang på ett erbjudande på Redkens hårprodukter häromdagen och nu gick jag dit och köpte schampo och balsam. Jag brukar varva billigare schampo med Redken. Nu det sista har jag bara haft det billiga Elvital hemma och det är en jäkla skillnad! Mitt hår har varit som en höbal med massa lösa hårstrån som flugit omkring och stuckit mig i ögonen bla. Funderade allvarligt igår på att snagga mig! Men nu hoppas jag att det ska bli bra igen :)

Dagens stass blev blus från Hunkydory och Pleasejeans.


Och här försökte jag visa mitt snygga skärp som också är från Hunkydory men det gick inte så bra, får göra ett nytt försök en annan gång :)



Fina Timeouten åkte på också och trallor från El Naturalista.
 

Det gick bättre att gå i dem idag, har lagt i några plast"kuddar" på häl och framtill så det inte blir så hårt när jag går. Mina fötter är vana vid ingångna ballerina och det är jag trött på att gå omkring med.

Nu ska jag strax äta kött, sås och potatis från igår. Det var jättegott! Med svarta vinbärsgelé till :)

Ha en fin kväll!
Kramar!


18 kommentarer:

  1. Glömde kommentera häromdagen med grizzly ser för go ut - det syns faktiskt att han snarkar :) Nu iväg!
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha :)) Han är en riktig snarkare :) Ha det så kul ikväll! Kram

      Radera
  2. Visst blir det skillnad på håret när man använder ordentliga saker:) Fin du är i dag. Hojta om det är något med headern du inte får till.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jätteskillnad, blir ingen stuns allt med billiga schampon, inte de jag testat iaf. Och TACK!!! Söta fina du! Det blev jättefint med headern! Kram

      Radera
  3. Så himla fin stass!!
    Visst gör schampo skillnad? Jag är så dålig på att köpa bra sorter men gör det då och då.
    kramar och trevlig kväll

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Jag brukar varva av ren snålhet och det funkar någorlunda. Men bara billiga som jag kört nu är rena katastrofen för mitt hår.
      Kramar och ha en mysig dag!

      Radera
  4. Wow, det passade jättebra ju! Kul!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa :) Det blev jättefint!! Tusentack! Kramar

      Radera
  5. Det ÄR stor skillnad på schampo och schampo! Tänk om folk kunde begripa det! Dom slänger ut massor av pengar på färg och dyl på salong, sen snålar dom på efterbehandlingarna. Dumsnålt! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är inte klokt egentligen. Nu har jag lärt mig det den hårda vägen :S Kram

      Radera
  6. Vad fin du är! Jobbar ju med schampotillverkning bla, och det ÄR stor skillnad. Man kan ha i hur mycket som helst av olika ingredienser och det finns bra och dåliga kombinationer. Det är också en anledning till att en del är lite dyrare (och drygare) än annat.

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Ja det märks verkligen att det är skillnad. Redken tex är hur drygt dom helst och mitt hår får stuns. Jättestor skillnad. Kram

      Radera
  7. Jättefin header ju! Tack igen för mailsupporten, ska bli så himla roligt och jag längtar redan. Klem och go´natt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hildes förtjänst :) Är så glad för den :) Hoppas ni får jättekul! Jag kanske springer på er :) Kram

      Radera
  8. Skoj med ny header o jätteefin var den med! Skillnad på shampoo: japp!

    SvaraRadera
  9. Jättekul! Är så glad att Hilde gjorde den åt mig :) Lata jag har inte ro att sitta att pilla mig sånt. men jag måste lära mig någongång :) Stor skillnad verkligen och jag märkte det nu när mitt vanliga varit slut och jag bara kört på Elvital (som funkar då och då) ett tag. Kram

    SvaraRadera