Powered By Blogger

fredag 6 juli 2012

Dagens stass och till salu!

Med solsken i sinnet begav jag mig ut på en stadspromenix och hamnade i ett rejält skyfall, höll på att bli nedstucken av ett paraply och nästan nedmejad av en ryggsäck (personer med ryggsäck på sig i spårvagnar alltså...)! Så jag lämnar det, visar min dagens och påminner om lite finingar som finns till salu (lade ut lite till idag :)

Pointers short cardigan, Forsome tank, jeans från Ra-Re, skor från Fly London och min pimpade Alexa. Har bytt ut axelremmen till ett gammalt mollyaxelband i stället :)


Garderobsstädningen fortsätter.. Nu säljer jag fina Timeout wrap cardigan, Tadaa tank och ett par snygga Pleasejeans i skinny modell. Alla i mycket fint skick. Dessutom finns vackra Dareme dress kvar till salu. Nu till sänkt pris. Visar produktbilder nu men kan ta bilder om så önskas. I priset ingår vanlig frakt med posten.

Timeout wrap cardigan i vintage dark grey. Stl 2.

 800:-
Reserverad!

Tadaa tank i vintage turquise. Stl 2. Endast provad.
400:-
Reserverad!


Jeans med lite slitningar i en mer skinny modell, stl M.
700:-
SÅLDA!

Dareme dress i vintage grey stl. 3.

550:-


Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha en fin kväll!
Kramar!


6 kommentarer:

  1. Wow vad du ser cool ut i den outfiten. kram

    SvaraRadera
  2. Jäklar vad du rensar på! Bra gjort! Skulle behöva göra ett ryck jag med......Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är så illa tvungen :) Nu i prefall-tider och allt ;) Kram

      Radera
  3. M, håller med cool outfit och cool bild. sluta lägga ut en massa kläder och fresta mig, jag måste spara till GBG- resan och Freeport ju!!! ;) Klem

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Åhhh nu är det jag som blir frestad! Är ni ett Mollygäng som ska åka? Kanske att jag poppar upp någonstans om jag får :P Kram

      Radera