Powered By Blogger

fredag 20 juli 2012

BLOPPIS! Fina Odd Mollys till salu!

Här kommer en del jättefina Mollysar. En del i nyskick och en del i mycket fint använt skick. Har glömt vad vissa Mollysar heter tyvärr. I priset ingår vanlig frakt med posten.

Vackra Spinner silk l/s dress i grey. Med en vacker sammetsbård runt halsen i lila och paljetter. Stl. 3.
Knappt använd och är i nyskick!
850:-


Den fina bården. Kan stängas och öppnas med en tryckknapp.



En fin svart fjäril på baksidan :)


Jättesöt klänning/ tunika som jag glömt namnet på. Superfin passform och fina detaljer som broderade fjärilar ton i ton. Almost black med lilabeige detaljer. Stl. 2.
I mycket fint skick!

500:-




Rock-a-fellow slip dress i silke. Old rose stl. 3. Liten i storlek.
I mycket fint skick!
650:-



En söt bomullstop Frill någonting i grey. Jättemjuk och skön. Stl. 2. Fina veck framtill och baktill som ger fin passform. I mycket fint skick!
350.-



327:an i Military och fina beige broderier och fint mönster i tyget. Använd ett fåtal gånger och är i mycket fint skick. Stl. 2.
500:-


Liten smock baktill.


Fina Jeanskjolen från förra året i stl. 2 lite rymlig. I mycket fint skick!
500:-


Baksidan. Har blivit lite skrynklig i trång garderob.


Love love tank i ljust lila. Stl. 2. Rymlig. I mycket fint skick!
350:-



Fint linne Mesh någonting. Linnet är inte flammit i verkligheten. Sprayade den lite med vatten då den blivit skrynklig i lådan. I mycket fint skick! Reglerbara axelband. Almost black.
350:-
Reserverat!

 Fin spets och väldigt stetchig.

Spets nedtill också.


Går lite omlott i ryggen.

Snygga short i purple med rå kant. Endast provade. stl.2.
400:-
Reserverade!

Rosknapp och fina loggan på lilla fickan.



Majong velourdress i grey, stl. 2. Jättemysig och i fint skick.
450:-



Magnolia l/s dress. Underbart mjuk ock skön med fina färger och paljetter. Stl. 2.
400:-
Lågt pris för att jag såg att några paljetter ramlat av baktill (se bild). Är lätt att sätta på nya.



Baktill.


Här i strålarna har det ramlat av några paljetter.


Vackra Dareme dress helt i silke och med vackra spetsar. Vintage dark grey. Stl. 3.
Nu kanonpris!!
500:-






Dessutom säljer jag min Lång frill cardigan i powder, stl 2. Helt ny endast provad.
900:-Reserverad till S!
Och en vit 327 med gröna broderier i toppskick stl.2.
500:-
(återkommer med bilder)

Vid intresse maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha en fin dag!
Kramar!








5 kommentarer:

  1. Halloj! Jag har mailat dig ang. din Long Frill. Ha en bra dag! Hls. Sara

    SvaraRadera
  2. Har svarat :) Ha en bra dag du med! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad mycket fint! Och vad synd (tur!?) att det mesta är lite för litet för mig. Jag har oxå en Vacker Spinner silk l/s dress i grey stl3 som bara hänger i garderoben. Om det är någon som har en 4:a och vill byta så skulle jag bli sååå glad sååå glad! Kramiz

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Har du kvar "magnolian"...?!

    mvh
    /Helena Svanberg

    SvaraRadera
  5. Hej! Ja Magnolian är kvar :) Maila mig på marieskoog65@gmail.com om du vill ha den.
    //Marie

    SvaraRadera