Powered By Blogger

onsdag 4 juli 2012

Bloppishint och Swap/efterlysning

Nu har jag hittat lite fler godingar som får flytta. Kommer med en liten teaser här och lägger ut bloppisen i eftermiddag.

Rosanella blouse i stl 2 med den ännu vackrare ryggen. I nyskick.


Dessutom underbara Gilded cardigan stl 2. en snygg blus från förra våren i almost black och broderier. En snygg Gossiptunika i ljust rosa kommer med också och En go filtkofta i vintage powder (grålila). Riseabove tunic i almost black med underbart broderi på ryggen, stl. 3, Taradiddle dress i grått stl.3 och Dareme dress i grey, stl 3. Kanske blir lite mer.

Är också intresserad av att swappa eller köpa Ceremony strap dress i almosrt black stk 2 eller 3. /Opulent Sleeveless i grey stl.2 /eller Nymph strap dress i lite lilac i stl 3.


Återkommer senare med egna bilder. Om någon redan nu är intresserad och/ellervill swappa/sälja så maila mig på marieskoog65@gmail.com

Ha det gott!
Kramar!



4 kommentarer:

  1. Nymphdressen i lila fanns precis på Tradera, den brukar dyka upp där allt som oftast tycker jag.
    Massa fint; tur jag är pank =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha... Jag missar rätt mycket där.. Tycker det varit så struligt med tradera på olika sätt så jag har lagt ner det. Kram

      Radera
  2. Jag är inte hemma nu, men kan du hålla ceremony strap dress till jag är hemma 18,30..så mejlar jag dig då med lite jag behöver fråga , ok. Kramkram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag har inte Ceremony strap dress, Men vill gärna ha :) Ville swappa till mig en sådan :) Men vi hörs på mailen sen då! Kram

      Radera