Powered By Blogger

fredag 20 juli 2012

Lite laidback och Bloppisen!

Nyss hemkommen efter en god middag med goaste vännen och jag känner mig så där härligt mätt och däst. Vi avslutade middagen med att dricka lite gott te, Lapsang soushong (ja hur nu det stavas) med honung, lite nostalgi att dricka det, har inte gjort det på åratal. Imorgon ska jag ut och äta med en annan go vän :) Rena ketchupeffekten :) Från att ha kurat i min lilla grotta till lite socialt liv igen. Vännerna börjar tröttna på att vänta ut mig och drar ut mig i stället. Härligt! Vänskap när den är som bäst!


Jo så vill jag påminna om min BLOPPIS! Massa fina Mollysar kvar och mer kommer imorgon bla dessa fräcka shortsen från Mos Mosh i stl 29. Endast provade och tvättade.
500:-


Ha en fin kväll!
Kramar!


11 kommentarer:

  1. Fin bild på dig, du ser så nöjd och tillfreds ut. Bloppisen håller jag mig undan denna gång, sparar slantarna till GBG ju. Klem och fortsatt fin kväll. Nu skiner solen här, sådags va´?

    SvaraRadera
  2. :) Det är inte jag, det är min kompis Monica :) men vi har känt varandra sedan vi var 16 år så vi börjar kanske likna varandra :)) Ja idag var det sol och varmt här med. Hoppas det är det imorgon med, vill till haaavet :) Kram och klart du ska spara pengarna till Gbg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ah, by bad...tyckte väl att det var något som inte riktigt stämde, sorry!

      Radera
    2. Haha bara kul :))) Kram på dig!

      Radera
  3. Vilken härlig kväll du har haft och det är så skönt att träffa vänner.
    kramar!

    SvaraRadera
  4. Ser ut som ett bra beslut att ta svängen ut med en kompis.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja sitta här och häcka när man kan ha kul i stället :) Men allt har väl sin tid.. behövde nog min grottfas en stund :) Kram

      Radera
  5. Så mysigt att gå ut med vänner. Bra att dom drar ut dig och inte sitter och väntar! :)
    Kikade in på din bloppis, Jättefina saker men fel storlek.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Underbart! Det är goa tjejer :) Vad synd, ska lägga upp lite till men du är väl en etta? Kram

    SvaraRadera
  7. Vad roligt med vänskap och middag och skönt att ha vänner som drar ut en när man inte riktigt orkar själv. Kram

    SvaraRadera