Powered By Blogger

onsdag 11 juli 2012

Förmiddagen i tre bilder - Onsdag

Ja mina veckor går i ungefär samma lunk för tillfället så det blir det gamla vanliga :)

Min morgon PW som gick väldigt bra :) Muskelinflammationerna och näsblodet höll sig i schack och dessutom hittade jag en ny fin väg :)


Den här skylten går jag förbi varje dag. Den sitter på dörren till djuraffären. Även en butik bredvid har en liknande skylt. Allvarlig talat! Låter folk sina hundar skita på trappen till butikerna? Helt unbeliveable...
 

Och ja *host* det här känns kanske igen :)) Den obligatotiska latten och numer croissanten (som jag här försökt gömma bakom vattenglaset...).
 

Nu ligger jag och slappar lite och ska strax ta itu med disken. Jo dottern försvann till jobbet i min nya Hunkydorytröja och sonen passade på att gå och lägga sig när jag var borta. Hmmm... Till deras försvar måste jag säga att de brukar hjälpa till.

Ha en fin dag!
Kramar!


2 kommentarer:

  1. Men si det gick inte, jag ser den allt. Croissanten alltså. O om man inte orkar gå till ett ställe där hunden lättare kan röra sig o där husse/matte plockar upp efter dem så skall man inte ha hund. Jäkla äckligt!

    SvaraRadera
  2. Haha.. ja det gick visst inte att gömma den :)) Det är helt sanslöst! Måste ju ha hänt några gånger eftersom de har satt upp skyltar. Slottsskogen ligger bara ett sten kast bort, bättre de går dit med sina hundar och plockar upp efter dem förstås :) Vilket de flesta gör som tur är. Kram

    SvaraRadera