Powered By Blogger

lördag 21 juli 2012

Liten dagens

Det blev ett ombyte från städstass till lite finstass. Anledningen till att jag inte kunde ligga kvar och lida var brist på både medikamenter och mat. Och på mig har jag den förlorade Shivern :) Som jag sålde men som hittat tillbaka till mig igen :) Älskar den!


Och detta är min senaste craving; avocado med pressad citron och örtsalt. Mmm.. Det och lite (färdig) västerbottenpaj blev dagens middag. Den planerade uteätningen blev uppskjuten på grund av min mage :( men i morgon ska jag nog vara på banan igen :)


Ja, så tjatar jag lite till om min bloppis! Mycket fint kvar. Klicka HÄR så kommer du dit!

Hoppas ni har en fin kväll!
Jag ligger lite lågt på bloggfronten just nu men jag kommer igen :)
Kramar!


10 kommentarer:

  1. Snygg stass, och vilken tur att shivers hittade hem igen:) Hoppas din magvärk snart snart ger med sig.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Är så glad för det. En dag till kanske det jäklas men sedan är det nog över :) Kram

      Radera
  2. Snygg dagens! Och jäklar vilken fin header du har fått till! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) det är Hilde som har gjort den för mig :) Jag bara gav henne lite bilder så trollade hon fram denna och några andra fina till! Kram

      Radera
  3. Vad fint du fått det här i bloggen! Har oxå smaskat på avocado med citron och salt, mmmm!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vare fina Hilde :) Åh vad det är gott! Måste köpa lite fler avocadosar idag :) Kram

      Radera
  4. Shit det därmed magvärk, vet ju precis, har det ofta ofta. Ska testa att köra laktosfritt nästa vecka. Och såpratade du om några medikamenter som hjälpt dig, vad hette nu de igen?Minnet är inte bra men kort... :o)
    Superfin stass, bra du fick tillbaka din Shivers.
    Hoppas du mår bättre idag! Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch ja det är jobbigt. Den här gången är det mensvärk så det går nog snart över. Mina andra magbesvär är bättre, köper något som heter Immumax på apoteket som innehåller nyttiga magbakterier, vitaminer och mineraler och lite annat. Ska förutom att hjälpa magen även vara bra för immunförsvaret. Sedan får jag även äta magsårstabletter iof. Hoppas din mage blir bättre. Fick höra när jag gjorde alla mina magundersökningar/tester att man kan bli tillfälligt överkänslig mot lactos när magen är ur lag, utan att man är lactosintollerant. Så det är säkert bra att testa utan en vecka. Lycka till! Kram

      Radera
  5. Vad himla jobbigt. Likadant för mig ibland, men inte alltid utan det varierar lite. Hoppas du mår bättre idag och får på dig finstassen för lite uteätande. Kram

    SvaraRadera
  6. Ja det varierar för mig med.. som tur är :) Japp idag blir det uteätning :) Kram

    SvaraRadera