Powered By Blogger

tisdag 17 juli 2012

En dag vid havet

Idag har mesta tiden spenderats utomhus och det är så härligt! Åkte iväg till havet en stund och hittade en läig plats där det var varmt och skönt Underbart att sitta på en solvarm brygga där brädorna är gråvita av väder och vind. Kaffet var blaskigt men man kan ju inte få allt :)


Dagens väldigt påpaltade stass eftersom var det ganska kallt och blåsigt i övrigt, fick tom ha på mig handskar, sjal och jeansjacka när jag körde. 

Här har jag Prairie strap dress, Timeout cardigan från Odd Molly och Pleasejeans.
Tantskor från Gudrun Sjödén :)


Undrar när jag ska få gjort den där tvätten? Har bokat om tvättiden ungefär fem gånger nu. Imorgon blir det inte iaf för nu har jag fått smak på havet. Det är en stor sol imorgon på min väderapp. Och nu får det banne mig se till att stämma!

Ha en mysig kväll!
Kramar!


6 kommentarer:

  1. Svårt avundsjuk - vi har haft värsta skitvädret :( Men håret blev bra :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Usch vad trist! Det var jättelängesedan jag var ute vid havet. Jäkla skitsommar. Skönt att håret blev bra :) Kramar

    SvaraRadera
  3. Ja visst har det varit en underbar dag. Jag tar gärna repris i morgon, helst med en piggare Sigge.
    kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas Sigge piggar på sig snart! Jag har fått lite solbränna i ansiktet känner jag :) Hoppas det blir fint imorgon med. Kram

    SvaraRadera
  5. Jag skulle aldrig få för mig att tvätta om solen äntligen skulle titta fram! Det har den emellertid inte gjort här. Möjligen extremt korta stunder mellan skurarna, så det är bara att gratulera till fint väder. Klem

    SvaraRadera
  6. Ja tvätten får vänta. Min lilla tvättmaskin hemma får ta det mest akuta :) Hoppas, hoppas det blir fint imorgon också! Hos er i Skåne med! Kram

    SvaraRadera