Powered By Blogger

lördag 28 juli 2012

Konsten att slowwalka

Idag har jag gett slowwalkingen ett ansikte, alternativt en ny gångform som kallas krälgång. Var riktigt seg redan när jag vaknade och när jag väl skrapat ihop lite energi för att ta mig ut på min runda höll jag på att däcka! Det var som en våtvarm bastu ute, inget syre kändes det som. Halvvägs på min runda var jag riktigt illamående och ( shit vilken blixt och åskknall det kom nu! Viken tur att jag hunnit in!) gick fram till en kiosk som finns där mitt i grönskan. Tar inte kort under 50:- stod det på en lapp. Men efter hot om att jag mådde MYCKET illa ( underförstått - jag kanske spyr utanför din kiosk) fick jag köpa en Loka i alla fall :)

Passar på att flasha mitt träningslinne från Stadium. Lite lätt pinsamt att ha en sådan sportig stass när man knappt orkar ta sig framåt :P


Skyfallet från jag vet inte vad forsar ner från himlen nu. Får verkligen hoppas att det slutar innan jag ska iväg!

Ha en fin eftermiddag!
Kramar!


6 kommentarer:

  1. Haha vad kul ! Tur du fick din loka iaf skrattar fortfarande. Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Bra att du hotade. Fjantigt att ha en gräns tycker jag, men det är jag. Hoppas du mår bättre nu.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var ju kris! Blev bättre efter Lokan och lite vila när jag kom hem. Vet inte riktigt vad som hände..Kram

      Radera
  3. Ja, usch vilket hemskt regn det var. Tur att du hann in och att du fick din Loka. Ibland är de allt petiga. Kram

    SvaraRadera
  4. Ja dubbeltur :) Nu hoppas jag att det soliga vädret kommer tillbaka. Är ösugen. Kram

    SvaraRadera