Powered By Blogger

tisdag 31 juli 2012

Dagens nästan svarta

Dagens stass som jag hade på mig en halvtimma ungefär :)) Har en riktigt seg dag idag så det har mest blivit hemmahas och knappt ens det. Men jag gick min runda iaf och får väl vara glad för det.

Dagens stass blev Pointelle short dress i almost black Odd Molly, top Hunkydory och svarta Pleasejeans som också är mer åt det nästan svarta hållet. Love them :) Och det här med Pleasejeans och storlekar. Jag har medium i vanliga fall eller 38 nedtill och har small i dessa. De är rymliga. Nu gillar jag att de är lite baggy men om jag hade velat ha dem mer tajta hade jag kunnat ha xs. Man kan alltså gå ner en eller två storlekar på dessa beroende på hur man vill att de ska sitta.


Lite fina armband :) Det ena Odd Molly och det andra har jag glömt..


De är ju olika på baksidan, Mollypengarna och den här är så fin tycker jag :) med fredsduvan på.


Till sist får den här bilden symbolisera dagen. Lägg till mig i högen bland katter och dator så får ni en
  perfekt bild av min tisdag.


Ha en skön eftermiddag och kväll!
Kramar!



4 kommentarer:

  1. Här är också en slö dag. Tränade visserligen i morse och städade sen inne, men det är snabbt gjort och efter det förflyttade jag mig mest mellan brassestolen och verandan, då vädret är helt maniskt här idag. Klem

    SvaraRadera
  2. Här är det också jätteknäppt väder! Och jag är som en gammal gumma som är känslig för väderomslag :)) Är helt färdig idag..Skönt att du fick tränat. Kram

    SvaraRadera
  3. Jättesnygg stass och armbanden är så fina. Kan se framför mig hur mysigt ni har när du ligger hos katterna och slappar:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack :) Ja jag älskar armbanden :) Det är riktigt mysigt att gosa in tårna i pälsen. Om inte Grizzly får för sig att mina tår är något han ska sätta klorna i :P Kram

    SvaraRadera