Powered By Blogger

måndag 16 juli 2012

Måndag

I förmiddags tog jag en längre runda en vanligt och hade på mig lite mer kläder så jag inte skulle komma in i en frysning. Ett stilla regn föll men det var ganska skönt ( även om det är irriterande att det aldrig blir sommar :( ) och träden skyddade en del. Kände för att vidga mina vyer lite så dagens fika intogs på ett gammalt fik i Haga och som har världens godaste örtfrallor med ost!

Satt inne idag för jag är fortfarande lite frusen, med utsikt mot gågatan.


Den väldigt smarriga mackan.
 

Åh nu är jag så förväntansfull! För goa Hilde håller på att hjälpa mig att höra en header till bloggen, ja eller rättare sagt hon gör den till mig.  Det kommer bli jättefint och det är så spännande.


Nu ska jag fixa i ordning mig och kanske bjuda på en dagens sen :)

Ha det så gott!
Kramar!



6 kommentarer:

  1. Grymt bra gjort att du promenixar även i ur och skur. Då förtjänar man goda mackor, och halleluja vad den här såg supersmarrig ut. Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag har nog hittat min grej :) Nu behöver jag bara hitta något som tränar resten av kroppen :)) Ja de mackorna är vansinnigt goda! Kram!

    SvaraRadera
  3. du e så himla duktig, jag lägger ett litet mail till dig med en fråga. Svara när du har tid och om du kan... Klem

    SvaraRadera
  4. Tack :) Jag mår så himla bra av mina gungenader :) Har svarat :) Kram

    SvaraRadera
  5. Nej, att det aldrig blir sommar någon gång är allt lite tröttsamt, vi får hoppas på en go sensommar o höst!

    SvaraRadera
  6. JA den kommer bli underbar! Det måste den!! Kram

    SvaraRadera